۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۳۷
کد خبر: 80096288
T T
۰ نفر

اهميت انتخابات مرحله دوم حساس تر از مرحله اول است

۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۳۷
کد خبر: 80096288

فرماندار سنندج اهميت برگزاري دور دوم انتخابات را حساس تر از مرحله اول توصيف كرد و از برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 15 ارديبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ولی الله میرزایی اصل شامگاه سه شنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری سنندج ، مرحله اول انتخابات را نمایش حماسه بصیرت و بینش مردم سنندج بیان كرد و خواستار حساسیت و دقت عمل بیشتر در مرحله دوم انتخابات شد.

وی با بیان اینكه در انتخابات 12 اسفند سال گذشته بیش از 136 هزار نفر از واجدین شرایط در حوزه انتخابیه سنندج پای صندوق های اخذ رای سنندج حضور یافتند گفت: تعداد شركت كنندگان این دوره نسبت به دوره قبل بیش از 48 هزار نفر افزایش داشته است.

وی یكی از عوامل مشاركت حماسی و آگاهانه در مرحله اول انتخابات را اقدام قانونی مجریان و اطمینان خاطر مردم نسبت به مجریان برشمرد.

فرماندار سنندج نمایندگان را مسئول تام الاختیار و عامل حفظ نظم و آرامش در شعب اخذ رای عنوان كرد و خواستار اهتمام و دقت عمل بیشتر در برگزاری مرحله دوم انتخابات شد.

در ادامه بیژن زندیه معاون سیاسی فرمانداری سنندج، با اشاره به برخی قوانین و مقررات و تفاوت های اجرایی مرحله دوم انتخابات گفت: تمام متولدین پیش از 15 اردیبهشت 1373 به شرط آنكه در مرحله اول در حوزه انتخابیه سنندج – دیواندره و كامیاران شركت كرده اند می توانند در این انتخابات شركت كنند.ك/2

7352/533