۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۳۸
کد خبر: 80091659
T T
۰ نفر

ياسوج - مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري كهگيلويه وبويراحمد گفت: سال گذشته بيش از 32كيلومتر شبكه فاضلاب در سطح شهرهاي اين استان انجام شد.

'علی جان صادق پور' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این میزان شبكه فاضلاب مجموع كل شبكه های فاضلاب در سطح شهرهای استان به 200 كیلومتر رسید.

وی بیان كرد: مجموع 32 كیلومتر شبكه فاضلاب در سال 90 حدود 16 درصد اجرای فاضلاب در سال های گذشته بوده است.

صادق پور، یكی زا مهمترین دلایل افزایش اجرای شبكه های فاضلاب در شهرهای این استان را تخصیص بیشتر اعتبارات دانست و گفت: ارزیابی و نظارت بر حسن اجرای كار و نیز انتخاب پیمانكاران مجرب و متخصص نیز از دیگر شاخص های لازم در افزایش اجرای عملیات شبكه های فاضلاب در سطح استان بوده است.

وی ، كیفیت اجرای پروژه ها را در سال 90 خوب و مطلوب ارزیابی كرد و افزود: در بررسی ها و نظارت ناظران و بازرسان اجرای پروژه های فاضلاب شهری در استان در سال 90 وضعیت مطلوبتری نسبت به سال های قبل داشت.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شركت آب و فاضلاب شهری كهگیلویه وبویراحمد گفت: تا آینده ای نزدیك شبكه فاضلاب در پنج شهر یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام و سی سخت به اتمام خواهد رسید.

صادق پور ، ضمن تأكید بر تسریع در اجرای پروزه های فاضلاب در شهرهیا استان افزود: علاوه براجرای شبكه های جمع آوری فاضلاب، احداث تصفیه خانه شهر دوگنبدان و دهدشت نیز با سرعت و شتاب هر چه بیشتر در حال اجرا است.

رییس هیات مدیره شركت آبفای شهری كهگیلویه وبویراحمد افزود: با بررسی های انجام شده پیش بینی می شود فاز اول تصفیه خانه دهدشت در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

صادق پور، با بیان اینكه فاز دوم تصفیه خانه دهدشت نیز درسال92 به بهره برداری خواهد رسید تصریح كرد: تاكنون افزون بر 80درصد اعتبارات اختصاص یافته ملی به پروژه های فاضلاب شهری در استان جذب و تامین شده است.

671/7530