۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 80079378
T T
۰ نفر

سالن ورزشي بانوان ماهنشان امسال به بهره برداري مي رسد

۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 80079378

زنجان- رييس تربيت بدني شهرستان ماهنشان، گفت: سالن ورزشي بانوان اين شهرستان با سه سال تأخير در سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

'جمال موسوی'، روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه سالن ورزشی بانوان ماهنشان در دور اول سفر رییس جمهوری به استان زنجان ' سال 1386 ' كلنگ زنی شد، افزود: این پروژه به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز درزمان تعیین شده افتتاح نشده است.

وی، با اشاره به پیشرفت 100درصدی پروژه سالن ورزشی بانوان ماهنشان، اظهار داشت: برای این پروژه ورزشی شش میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

رییس تربیت بدنی شهرستان ماهنشان، خاطرنشان كرد: بهره برداری از سالن ورزشی بانوان شهرستان ماهنشان پس از احداث به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و اولویت واگذاری با هیأتهای ورزشی این شهرستان خواهد بود.

موسوی، گفت:‌ با افتتاح این سالن ورزشی، همه بانوان و دانش آموزان خواهر شهرستان ماهنشان از امكانات ورزشی این سالن بهره مند خواهند شد و امید می رود برخی مسابقات ورزشی بانوان استان زنجان و سایر استان های كشور نیز در این شهرستان برگزار شود.

وی، فعالیت بیش از دوهزار نفر از دانش آموز خواهر و بانوان شهرستان ماهنشان را در رشته های مختلف ورزشی یادآور شد و افزود: بانوان شهر ماهنشان درزمان حاضر از سالن ورزشی 2500 نفری شهر و تنها در ساعات قبل ازظهر استفاده می كنند.

رییس تربیت بدنی شهرستان ماهنشان، اظهار داشت: با راه اندازی سالن ورزشی بانوان ماهنشان مشكل مكان مناسب ورزش بانوان شهرستان مرتفع خواهد شد.

خ/م/596