۲۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 80079313
T T
۰ نفر

تبريز- مسابقات قرآني كاركنان و فرزندان شركت گاز آذربايجان شرقي برگزار شد.

مدیرعامل شركت گاز استان روز یكشنبه در آیین افتتاح این مسابقات، گفت: با تلاوت قرآن كریم آرامشی در انسان ایجاد می شود كه با هیچ چیز قابل قیاس نبوده چراكه انس با قرآن سرمنشا درك حقایق الهی بوده و حضور در مجالس قرآنی زمینه لازم جهت نشر فرهنگ عظیم قرآن و استفاده از احكام ناب آن را فراهم می سازد.

ولی الله دینی حضور كاركنان در عرصه های قرآنی را با ارزش تلقی و اظهار كرد: برگزاری مسابقات قرآنی صرفا وسیله ای برای برپایی محفل های قرآنی و ایجاد مودت و دوستی بین قاریان بوده و حضور هر یك از شركت كنندگان در آن، مایه افتخار و زمینه ساز بهره گیری هرچه بیشتر از این یگانه مرجع هدایت بشر در زندگی می باشد.

وی افزود: خداوند را شاكریم كه توفیق زندگی در سرزمینی را به ما عطا نموده كه كتاب آسمانی قرآن، كتاب هدایتگر مردم آن بوده و تمسك و الگو قراردادن سیره عملی این كتاب الهی، سعادت دینوی و اخروی پیروانش را در پی دارد.

دینی ابراز امیدواری كرد با برگزاری چنین محافل و مجالس قرآنی و ارج نهادن به كلام الهی و عمل به فرامین آن، در راستای ارتقای جایگاه قرآن و نشر فرهنگ عمیق قرآن در بین كاركنان شركت تلاش نماییم.

مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن كریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان كاركنان با عنوان 'بهار در بهار' و پنجمین مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی ویژه كاركنان 'یادواره ولایت و امامت' با مشاركت منطقه هشت عملیات انتقال گاز و با حضور 106 نفر از علاقه مندان در رشته های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم قرآن كریم، نهج البلاغه و اذان و قصه گویی برگزار شده است.

7237/587