۲۲ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۰۴
کد خبر: 80070901
T T
۰ نفر

تهران - سامانه تلفني 124، سال گذشته از طريق سازمان هاي صنعت ، معدن و تجارت سراسر كشور ، 400 هزار شكايت را درخصوص وضعيت كالا و خدمات در سطح عرضه دريافت كرد .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا ، از مجموع شكایت های دریافتی مردمی دراین سامانه 84 درصد در مورد كالا و 17 درصد در بخش خدمات بوده است .

همچنین از این تعداد 43 درصد منجر به تشكیل پرونده شده است .

گرانفروشی ، فروش اجباری ، عدم درج قیمت ، كم فروشی ، عرضه خارج از شبكه ، عدم صدور فاكتور عمده ترین تخلفاتی است كه به سامانه 124 كه تماس گرفتن با آن نیز رایگان است ، اطلاع داده شده است .

با آغاز طرح ویژه نظارت ایام عید كه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و روز گذشته به پایان رسید تاكنون بیش از 60 هزار و 717 ارتباط مردمی ازطریق سامانه 124 برقرار شد و همزمان نیز بیش از پنج هزار گشت مشترك با سایر سازمان های مرتبط از جمله تعزیرات حكومتی ، سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ، سازمان استاندارد و سایر دستگاه های مرتبط انجام شده است .

اقتصام **1601**1319
۰ نفر