۲۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 80069024
T T
۰ نفر

بوشهر- يك پژوهشگر معارف شهيد صياد شيرازي گفت: شهيد صياد شيرازي تنها يك نظامي نبود بلكه استاد اخلاق و فردي مردم مدار و استادي كامل مذهبي براي همه مردم بويژه نظاميان و نيروهاي مسلح بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد اسدی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد توحید بوشهر ضمن بیان خاطراتی از حماسه آفرینی های آن شهید بزرگوار افزود: شهید صیاد شیرازی تاثیر بسزایی در دفاع مقدس هشت ساله وجنگ های داخلی و نامنظم داشت كه تاریخ، آن را از یاد نخواهد برد.

وی اضافه كرد: شهید صیاد شیرازی به خاطر تعامل و برخوردی كه داشت تمام اقشار ملت وی را دوست داشتند و این علاقه را در زمان شهادت ایشان دیدیم كه چگونه گروه های مختلف مردم برای شركت در مراسم آن شهید حضور داشتند.

اسدی با بیان اینكه شهید صیاد شیرازی الگوی خوبی برای ما نظامیان است، اضافه كرد: امنیت امروز منطقه كردستان را مدیون ایثار شهیدانی از جمله شهید صیاد شیرازی هستیم.

وی یادآورشد: اگر شهید صیاد شیرازی با تیر و ریختن خونش شهید نمی شد، جفایی بزرگ به مقام ایشان بود.

اسدی اضافه كرد: اولین هدف آمریكا از پای درآوردن ایران اسلامی بود ولی وجود جوانانی غیور و شجاع در نیروهای بسیج، سپاه و ارتش باعث شده كه آمریكا با آن همه تجهیزات نظامی در مقابل عزم و اراده جوانان ایرانی به زانو درآید. ك/2

629/539/681
۰ نفر