۲۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۱۰
کد خبر: 80068735
T T
۰ نفر

تهران-گردهمايي مسئولان بنياد مسكن با حاشيه هايي همراه بود از جمله سخنان نماينده ولي فقيه در اين نهاد بود كه گفت: از وزير راه وشهرسازي درخواست مي كنيم كه گاهي در سفرهاي استاني اسمي از بنياد مسكن به عنوان متولي طرح مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر ببرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی روز دوشنبه در گردهمایی یادشده گفت: نام بردن از بنیاد مسكن به عنوان متولی مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت توسط وزیر راه وشهرسازی موجب می شود كه علاوه بر آشنایی مسئولان، مردم هم از نقش این نهاد در طرح مهر آگاه شوند .

** وزیر راه وشهرسازی كه در آغاز دوران وزارت خود در شهریور 1388 در اغلب برنامه ها به موقع حاضر بود، در این برنامه ساعت 10/ 9 با تاخیر 25 دقیقه ای از زمان شروع آن حاضر شد،هرچند كه در برنامه تنظیمی ساعت 30/ 8 زمان آغاز برنامه بود.

** مجری برنامه ، رئیس شورای مركزی بنیاد مسكن و یك خبرنگار صدا وسیما در ذكر عنوان وزیر راه وشهرسازی عناوین قبلی وی مسكن وشهرسازی و راه وترابری را ذكر كردند كه نشان از دیر جای گرفتن نام وزارتخانه جدید بر سر زبانها است .

** رئیس بنیاد مسكن در سخنان خود به حضور دو تن از روسای اسبق این نهاد در گردهمایی به عنوان علاقه مندی آنان به حضور در این جمع یاد كرد ، اما نگفت كه آنها با دعوت آمده اند یا بدون دعوت حاضر شده اند.

** وزیر راه وشهرسازی در این گردهمایی گفت:مسئول ' هبیتات ' (وابسته به سازمان ملل) از انتشار فعالیت های ایران در بخش مسكن در بولتن های خود پرهیز داشتند و حتی با حضور در ایران نیز مشاهدات خود را در این بخش منعكس نكردند ، زیرا آنها نیز تحت فشار قرار دارند ،درحالی كه چندین رئیس جمهور از كشورهای منطقه وجهان از نزدیك با پیشرفت های ایران در این بخش آشنا شده و بر رشد كشورمان در این ارتباط اذعان كردند .

** هنگامی وزیر راه وشهرسازی برای سخنرانی دعوت شد ، او از علی اكبر آقایی رئیس كمیسیون عمران خواست كه به ایراد سخن بپردازد و او نپذیرفت و گفته شد 10 دقیقه از وقت وزیر را برای سخنرانی استفاده خواهد كرد ، اما وزیر به جای 30 دقیقه 25 دقیقه صحبت كرد و پس از او به رئیس شورای مركزی بنیاد آیت الله رسولی محلاتی فرصت داده شده كه وی به جای یك ساعت، 55 دقیقه به ایراد سخن پرداخت .

** قرار است مسئولان بنیاد مسكن به دلیل محدودیت وقت دیدارهای مقام معظم رهبری در برنامه نماز ظهر وعصر ایشان حاضر و نماز را به امامت ایشان اقامه كنند.

اقتصام ** 1559**1319

**
۰ نفر