۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۹:۱۵
کد خبر: 80054735
T T
۰ نفر

گلف استان البرز در آستانه تحول

۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۹:۱۵
کد خبر: 80054735

كرج - سرپرست هيات گلف استان البرز گفت: برنامه هاي زيادي براي ساماندهي و متحول كردن ورزش گلف در اين استان آغاز شده است.

' محسن جمالپور' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اولین اقدام برای رونق گرفتن این رشته ورزشی در استان، دو زمین مینی گلف در بوستان های شهید چمران و بانوان كرج در دست تجهیز و اجراست كه امسال به بهر ه برداری خواهد رسید.

وی كه جدیدا سرپرستی هیات گلف استان البرز را برعهده گرفته است، اضافه كرد: اكنون بیش از 70 بازیكن گلف در این استان ساكن هستند كه به علت نبود فضای آموزش و تمرین به مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی می روند.

جمالپور بیان داشت: براساس برنامه ریزی ها قرار است با همكاری فدراسیون منابع طبیعی، محیط زیست استان و سایر مسوولان مرتبط در دامنه جنوبی البرز منطقه های كوهپایه ای آن زمین گلف مناسب و در شان این استان ایجاد شود.

وی گفت: یك زمین چمن استاندارد برای ورزش گلف نیازمند 18 میدان است كه حدود یكصد هكتار زمین نیاز دارد تا فضای لازم برای این ورزش فراهم شود و خوشبختانه این ظرفیت در استان البرز وجود دارد.

جمالپور اضافه كرد: گلف، ورزشی مفرح برای همه سنین از كودك تا كهنسالان است كه

برای توسعه و گسترش این رشته در نظر داریم یك زمین مینی گلف با 36 میدان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی كرج راه اندازی شود تا زمینه آموزش و تمرین برای علاقه مندان این رشته ورزشی فراهم شود.

وی كه اكنون علاوه بر سرپرستی هیات گلف استان البرز، معاونت فنی مهندسی ورزش و جوانان البرز را نیز برعهده دارد، افزود: برگزاری جشنواره گلف در سال جدید از دیگر برنامه های خوبی است كه برای آشنایی بیشتر خانواده ها و علاقه مندان به این رشته ورزشی در نظر گرفته شده است.

جمالپور بیان داشت: مسوولان قبلی این هیات زحمات زیادی در زمینه بستر سازی این رشته ورزشی در كرج و استان البرز كشیده اند و انتظار داریم با مشاركت آنان بتوانیم در توسعه و رونق این رشته روزشی موفقیت خوبی به دست آوریم. ك/3

694/1027