۲ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 80047337
T T
۰ نفر

تهران-دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران با بيان اينكه تمام فعاليت هاي بازار در استان تهران از سوي بازرسين اين ستاد بررسي و رصد مي گردد، گفت: بيش از 400 هزار ليتر گازوييل قاچاق كه در حال ارسال به مرزهاي شرقي كشور بود، شناسايي، كشف و ضبط شد.

'محمد تقی باقری'روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز در طول سال گذشته با برنامه ریزی مستمر و فراگیر در ابعاد مختلف فرهنگی همواره به پیشگیری و مقابله با قاچاق كالا و ارزدر سطح استان تهران پرداخته است.

وی به توزیع بیش از 50 هزار عدد بروشور و تراكت تبلیغی در سال 90 در راستای مبارزه با قاچاق كالا اشاره كرد و گفت: بیش از 87 مورد بازرسی در سال گذشته از سوی تیم های این ستاد در شهرستان های استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس صورت گرفت و بازرسان این ستاد اوضاع بازار همواره رصد می كردند.

باقری اظهار داشت: از اوایل سال 90 تا پایان سال نیز بیش از 40 تن مواد آرایشی قاچاق و 40 میلیون عدد مواد محترقه كشف و ضبط شد.

دبیر مبارزه با قاچاق كالا و ارز به بازرسی بیش از 19 جایگاه سوخت در استان تهران اشاره كرد و خاطر نشان كرد: در این بازرسی ها بیش از 250 فقره كارت سوخت خارج از شبكه در جایگاه های سوخت كشف شده است.

باقری در ادامه به بازرسی های مستمر به ویژه در ایام نوروز اشاره كرد و افزود: بازرسین این ستاد همواره به فعالیت خود ادامه داده و بازار را رصد می كنند.

تهرام/1988/1144
۰ نفر