۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹
کد خبر: 80046002
T T
۰ نفر

مشهد- جانشين رييس پليس راه استان خراسان رضوي گفت:‌ ترافيك در محورهاي مواصلاتي اين استان بتدريج در حال افزايش است.

سرهنگ 'ناصر امیاری'‌ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش برف و حتی برخی موارد كولاك در بیشتر محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی تا یكشنبه شب،‌تردد در این محورها به كندی صورت می گرفت و ترافیك خاصی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: ولی با قطع بارش برف در جاده ها و صاف و آفتابی شدن هوا از صبح دوشنبه بتدریج شاهد افزایش تردد و از ظهر امروز افزایش ترافیك در محورهای مواصلاتی استان و از جمله منتهی به مشهد هستیم.

وی گفت: ترافیك در این محورها در روزهای ابتدایی فروردین ماه و تعطیلات نوروز كماكان ادامه دارد و اوج این ترافیك تا زمان سال تحویل خواهد بود.

او با اشاره به لغزنده بودن سطح محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی از رانندگان وسائل نقلیه و زائران و مسافران خواست كه حتما' زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه خود از جمله بخاری ، برف پاك كن و غیره اطمینان حاصل كنند.

سرهنگ امیاری گفت:‌ محور اسلام قلعه تربت حیدریه یكشنبه شب به دلیل بارش برف و كولاك و كاهش شدید دید و مه آلود بودن هوا چند ساعت مسدود شده بود و هم اكنون باز و مانند سایر محورهای مواصلاتی استان تردد در آن جریان دارد.ك/3

7490/659