۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۲۵
کد خبر: 80045847
T T
۰ نفر

فرماندار شهرستان قروه گفت:مسوولان دستگاه هاي اجرايي و منتخبان مردم در مجلس نهم شوراي اسلامي در مقابل حضور پرشور مردم در 12اسفند رسالت سنگيني برعهده دارند.

به گزارش روزدوشنبه خبرنگار ایرنا،نادرفخری در آیین تحویل اعتبار نامه منتخب مردم در انتخابات مجلس نهم به 'حامد قادرمرزی' افزود: با توجه به مشاركت حداكثری مردم در این دوره از انتخابات، رسالت مسئولان در قبال خدمتگزاری به مردم را بسیار سنگین تر از گذشته است.

وی عنوان كرد:همت در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم قدردان و قدرشناسی كه ولایتمداری و انقلابی بودن خود را بارها در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اند وظیفه همه است.

وی باب یان اینكه از 88 هزار و 455 نفر واجدین شرایط در شهرستان قروه 71 هزار و 376 نفر در انتخابات اخیر شركت كرده اند افزود: شهرستان قروه از نظر مشاركت در انتخابات جز اولین شهرستان های استان است.

وی از انتخابات 12 اسفند به عنوان حماسه ای بزرگ نام برد و گفت: انتخابات این دوره در كمال صحت و سلامت و بدون هیچ شكایت و اعتراضی برگزار شد و مردم نیز با حضور حداكثری خود از این روند قدردانی كردند.

منتخب حوزه انتخابی قروه و دهگلان در انتخابات مجلس نهم نیز در این نشست مشاركت مردم را محكم ترین پشتوانه برای خود در عرصه خدمت برشمرد و از دست اندركاران انتخابات به دلیل برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور قدردانی كرد.

حامد قادر مرزی با امید به اینكه بتواند امانتدار خوبی برای مردم در عرصه قانونگذاری باشد، تصریح كرد: با دوری از غرور و تكبر، در راه انجام وظایف نمایندگی كوتاهی نكرده و به مردم، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت نخواهدكرد.ك/3

7354/533