۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 80045842
T T
۰ نفر

كاشان آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است

۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۱۸
کد خبر: 80045842

كاشان- شهردار و رييس ستاد اسكان مسافران نوروزي شهرستان كاشان،گفت:‌ شهرستان تاريخي و تمدن ساز كاشان آماده پذيرايي از گردشگران و مسافران نوروزي است.

سعید مدرس زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: مدارس، حسینیه، پارك و سوله ورزشی و خوابگاههای دانشجویی برای اسكان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی افزود: 125مدرسه، 25 حسینیه، 4 سوله ورزشی، 5 پارك و دو فضای ساختمان اداری شهرداری كاشان با بهترین امكانات برای استقرار مسافران نوروزی به شهرستان كاشان آماده سازی شده است.

وی با اشاره به استقرار پزشك رایگان از ساعت 9 شب تا 6 صبح هر شبانه روز برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی این شهرستان افزود: توزیع نان، چادر های مسافرتی و آب جوش رایگان از دیگر خدمات قابل ارائه پیش بینی شده شهرداری به گردشگران است.

به گفته وی، تهیه تمامی امكانات اولیه و مورد نیاز مسافران نوروزی، راه اندازی گشت های كنترل و نظارت با هماهنگی بسیج و استقرار وسایل نقلیه اتوبوسرانی و تاكسیرانی برای تسریع و تسهیل در تردد مسافران از دیگر اقدامات ستاد اسكان مسافران نوروزی شهرستان كاشان است.

شهردار كاشان نیز به راه اندازی دو پاركینگ وسایل نقلیه اشاره كرد و گفت: این دو پاركینگ در محور پر تردد و گردشگری محور فین هر كدام با مساحت 7 هزار متر مربع راه اندازی و آماده ارایه خدمت به مسافران نوروزی شده است.

مدرس زاده، هدایت و ساماندهی امور مسافران توسط مدیران دو منطقه یك و دو شهرداری كاشان را برای رضایت هر چه بیشتر مسافران در این شهرستارا یاد آور شد و افزود: امسال نیز همانند سالهای قبل شهرداری كاشان برنامه استقبال و اهدای هدیه ای به رسم یاد بود به اولین مسافر نوروزی به شهر كاشان را تدارك دیده است.

وی با اشاره به چاپ و توزیع یكصد هزار نقشه جامع شهرستان كاشان افزود: تعداد 16 كمیته در ستاد تسهیلات دائمی شهرستان كاشان برنامه ریزی شده كه فعالیت های چهار كمیته اسكان و پذیرایی، رفاه و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی تبلیغات و اطلاع رسانی بر عهده شهرداری است.

7431/1724