۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 80043532
T T
۰ نفر

اصفهان- فرماندار اصفهان با اشاره به پيش بيني رهبر انقلاب مبني بر حضور حماسي مردم در انتخابات مجلس نهم، گفت: رهنمودهاي انديشمندانه رهبر معظم انقلاب مهمترين عامل در خلق اين حماسه ماندگار بود.

'فضل الله كفیل' شنبه در گفت وگو با ایرنا، با تبریك این پیروزی بزرگ به مردم، اظهارداشت:‌ مردم با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از فرمایشات ولی فقیه خود این حماسی بزرگ را رقم زدند.

وی افزود: هوشمندی و درایت رهبر اتقلاب مبنی بر حضور حداكثری مردم در انتخابات معادلات سیاست مداران غربی را برهم زد به طوری كه رییس جمهور ایالات متحده امریكا بعد از آن اظهار كرد ' حركت نظامی از دستور كار ما خارج شده است'.

وی تاكیدكرد: رهبر معظم انقلاب دو سال پیش در اوج فتنه پیش بینی كردند مردم در انتخابات بعدی پرشور و باشكوه تر حضور پیدا خواهند كرد و چند هفته قبل از انتخابات نیز فرمودند 'در انتخابات 12 اسفند مردم حضوری دشمن شكن خواهند داشت'.

كفیل تصریح كرد: ایشان در بیانات خود فرمودند ' برخی افراد باید از این حضور حماسی بیدار شوند '.

فرماندار اصفهان اظهارداشت: حضور با شكوه مردم در پای صندوق های رای تمام نقش ها و توطئه های دشمنان را خنثی كرد.

كفیل گفت: از سوی دیگر برخی از غافلان و خواص بی بصیرت كه گمان می كرد با تحریم انتخابات هزینه ای سنگین را بر نظام اسلامی تحمل خواهند كرد.

وی تصریح كرد: این افراد سیلی اول را در انتخابات 88 از ملت ایران خورد و در 12 اسفند برای دومین بار سیلی محكمی تر را از مردم دریافت گرفت.

1724/7134