۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 80040751
T T
۰ نفر

كاراته كاران استان البرز در كرج تجليل شدند

۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 80040751

كرج - كاراته كاران سبك آشي هاراي استان البرز عصر روز چهارشنبه طي آييني در سالن تئاتر شهر كرج تجليل شدند .

به گزارش ایرنا رییس سبك آشی هارا كاراته استان البرز در این آیین اظهار داشت: 22 نفر از قهرمانان البرزی این سبك ورزشی كه در رقابتهای استانی،كشوری و برون مرزی صاحب رتبه شده بودند قدردانی می شوند.

' جمشید شادمند ' افزود: علی عزیزی رزمی كار این سبك در رقابتهای قهرمانی كشورهای منطقه كه امسال در كشور پاكستان برگزار شد، در وزن 75 كیلوگرم نایب قهرمان شد.

وی اضافه كرد: در جمع تیمی نیز ورزشكاران البرز در رقابتهای قهرمانی كشور كه امسال در سالن ناشنوایان تهران برگزار شد به نایب قهرمانی دست یافتند و تیم های تهران و لرستان به ترتیب اول و سوم شدند.

شادمند یادآور شد: مسابقات استانی این سبك رزمی كه امسال در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی كرج با شركت 15 تیم باشگاهی انجام شد، تیم باشگاه آكادمی كرج به قهرمانی رسید.

وی ایجاد انگیزه ، رونق ، توسعه این سبك رزمی و موفقیت بیشتر ورزشكاران این رشته در عرصه های ملی و برون مرزی را از جمله اهداف این آیین تجلیل ذكر كرد و بیان داشت : ورزشكاران بخصوص رزمی كاران رشته كاراته باید مانند جسم ،‌ معنویت خود را هم با توكل به خداوند متعال تقویت كنند.

وی اضافه كرد: در آستانه سال نو و جشن پاكیزگی انتظار داریم ورزشكاران بخصوص شما رزمی كاران در این جشن مهربانی ، همنوعان و نیازمندان را دریابید و در حد توان در زمینه تامین غذا و لباس آنان را یاری كنید.

شادمند اضافه كرد:‌ ورزشكاران باید در خداپرستی ، اخلاق خوب و جشن های نیكوكاری مانند ایام نوروز الگو باشند و این مسوولیت خطیر را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: فراموش نشود این آرامش و امنیتی كه امروز داریم مرهون رشادت رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس است ، پس باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگهداریم .

به گفته وی ، اكنون در استان البرز حدود هفت هزار نفر در سبك های مختلف رزمی كاراته فعالیت دارند كه 250 نفر آنان در قالب 15 باشگاه رزمی به آموزش و تمرین مشغولند.

شادمند گفت: این رشته ورزشی از سال 79 در كرج پایه ریزی شد و ریشه آن مربوط به كشور ژاپن است كه اكنون توسط استاد حسین نگینی در ایران هدایت و مدیریت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آیین علاوه بر قهرمانان خانواده های آنان نیز شركت داشتند.ك/2

694/1027