۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۹:۰۹
کد خبر: 80040694
T T
۰ نفر

تهران – بازيكن سال هاي نه چندان دور فوتبال كشورمان حريفان تيم ملي ايران در راه رسيدن به جام جهاني را متوسط ارزيابي كرد و گفت: به غير از كره جنوبي عبور از ساير تيم ها آسان است و مي توانيم با خلاقيت بازيكنان و انديشه هاي مربي تيم ملي به صعود فكر كنيم.

'محمد پنجعلی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به بررسی همگروه های تیم ملی در مرحله پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی پرداخت و تصریح كرد: در این گروه قطر، لبنان و ازبكستان از تیم های متوسط آسیا هستند كه با كمی دقت می توان از سد این تیم ها عبور كرد.

وی كره جنوبی را تیمی سرسخت دانست و گفت: ای كاش به جای این تیم با استرالیا بازی می كردیم زیرا كره ای ها از قدرت بالایی برخوردار هستند.

این كارشناس فوتبال كشورمان درعین حال تاكید كرد: تیم ها را نباید دست كم گرفت اما در نهایت نتیجه لازم را كسب كرده و می توانیم به جام جهانی برسیم.

پنجعلی بیشترین علت نتیجه گیری تیم ملی فوتبال را روی خلاقیت بازیكنان دانست و درباره 'كی روش' نیز گفت: این مربی تغییرات مثبتی در تیم داده و عملكرد مناسبی ارایه كرده است. این مربی توانسته با حداقل امكانات بیشترین پیشرفت را به تیم ملی انتقال دهد و تاكنون با اعتماد به نفس به این مهم دست پیدا كرده است.

این ملی پوش سابق كشورمان همچنین درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: آنهایی كه دراین زمینه تحصیلات و تجربه داشته اند پا به میدان نگذاشتند، كه این موجب شد آرا بین دو نفر دیگر تقسیم شود و در نهایت یكی به ریاست فدراسیون فوتبال برسد.

تیم ملی كشور در مرحله پایانی رقابت های مقدماتی جام جهانی با تیم های ازبكستان، قطر، كره جنوبی و لبنان همگروه شده است.

این قرعه كشی هفته گذشته در مالزی انجام شد و تیم ملی فوتبال در نخستین دیدار ابتدای تیر ماه به مصاف ازبكستان خواهد رفت.

تهرام/7261 /1556/
۰ نفر