۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۵۰
کد خبر: 80040177
T T
۰ نفر

ايلام- كارشناس و پژوهشگر سياسي در ايلام گفت: طرح سووال از رييس جمهوري در مجلس، بيانگر آزادي و مردم سالاري نهادينه شده در متن نظام جمهوري اسلامي است.

'مجید اسكندری' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعامل و همكاری دولت و مجلس در طرح سووال از رییس جمهوری نشانه كارایی بالای نظام و پذیرش نقش نظارتی نمایندگان است.

او افزود: شجاعت، بردباری و پاسخگویی رییس جمهوری در پاسخ به سووال های نمایندگان مجلس بر خلاف برخی جوسازی ها و تبلیغات مسموم نشانه قانون مداری و ظرفیت بالای احمدی نژاد در مواجهه با شرایط و عرصه های مختلف است.

این صاحب نظر سیاسی بیان كرد: رییس جمهوری با آغوش باز و پذیرش حق نمایندگان مجلس به نوعی از این فرصت برای تببین دیدگاه های خویش و رفع شبهه ها و ابهام های موجود استفاده كرد.

او ادامه داد: پاسخ های احمدی نژاد در نشست امروز مجلس ابهام های موجود و برخی سو برداشت ها كه می رفت به اختلاف تبدیل شود را رفع كرد.

وی افزود: حضور احمدی نژاد در مجلس و طرح دیدگاه های وی باعث خوشحالی مردم و دوستان نظام شد.

این پژوهشگر سیاسی تاكید كرد: نباید طرح سووال از رییس جمهوری را به منزله تسویه حساب مجلس از دولت قلمداد كرد زیرا لازمه مردم سالاری دینی پرسش و پاسخ و رفع سو تفاهم ها است. ك/3

7179/565