۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 80039965
T T
۰ نفر

تهران -مرحله پنجم مسابقه هاي بين المللي دوچرخه سواري تور تايوان، امروز ( چهارشنبه) برگزار شد و در پايان 'روبرتو فراري' از تيم 'آند' ايتاليا به مقام نخست دست يافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، مرحله پنجم مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور تایوان امروز به مسافت 150 كیلومتر برگزار شد كه در پایان این مرحله 'روبرتو فراری' از تیم آند ایتالیا با زمان 3 ساعت و 14 دقیقه و 30 ثانیه به مقام نخست دست یافت .

'لوكاس سباستین هادو' از تیم 'ساكس' آرژانتین و 'آنتونی گیاكوپو 'از تیم 'جن' استرالیا هر دو دوچرخه سوار با زمان مشابه نسبت به نفر اول به ترتیب مقام های دوم و سوم را كسب كردند.

همچنین در این رده بندی از تیم پتروشیمی تبریز ، قادر میزبانی با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده بیست و هفتم ایستاد و حسین عسگری با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده چهل و سوم قرار گرفت .

حسین ناطقی با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده پنجاه و یكم ، بهنام خلیلی خسروشاهی با یك دقیقه و 5 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هفتاد و چهارم قرار گرفتند.

از تیم دانشگاه آزاد نیز علیرضا حقی با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده سی ام ، 'ویكتور نینو كوره دور' با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده سی و هفتم ، 'میگوئل نینو كوره دور' با زمان مشابه نسبت به نفر اول در رده چهل و هشتم ، عباس سعیدی تنها با 4 دقیقه و 12 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پنجاه و هشتم قرار گرفتند.

در رده بندی انفرادی مجموع پنج مرحله این رقابتها ، 'ریس پولوچك' از تیم DPC استرالیا با زمان 13 ساعت و 11 دقیقه و 43 ثانیه ، 'كیم پو وونگ' از هنگ كنگ با 2 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول ، 'درك مولر' از تیم TSP آلمان با 6 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به ترتیب در مكانهای جدول قرار دارند.

همچنین در این رده بندی از تیم پتروشیمی تبریز ، حسین عسگری با 54 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هفدهم قرار دارد.

- قادر میزبانی با 54 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده بیست و سوم ، حسین ناطقی با 2 دقیقه و 18 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده سی و هفتم ، بهنام خلیلی خسروشاهی با 12 دقیقه و 17 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هفتاد و دوم قرارد دارد.

از تیم دانشگاه آزاد ، 'ویكتور نینو كوره دور' با 54 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده بیست و هفتم ، 'میگوئل نینو كوره دور' با 2 دقیقه و 3 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده سی و پنجم ، علیرضا حقی با 4 دقیقه و 34 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پنجاهم ، عباس سعیدی تنها با 9 دقیقه و 57 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده شصت و ششم ایستاده اند .

1587**1440
۰ نفر