۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۵۹
کد خبر: 80038909
T T
۰ نفر

جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان پيشوا

۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۵۹
کد خبر: 80038909

ورامين – همزمان با فرارسيدن تعطيلات نوروز و آغاز مسافرت هاي نوروزي ، جلسه ستاد تسهيلات نوروزي در شهرستان پيشوا برگزار شد .

به گزارش ایرنا، ‌در این جلسه كه روز سه شنبه درمحل فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد ،‌ مسائل مربوط به مسافرت های نوروزی و نیز استقبال از مسافران مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه گفت: اصل نورورز در متن دیانت و اسلام خلاصه شده است و از این ایام باید در جهت تعمیق فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی استفاده كرد.

بهرام ستاری افزود: گرامیداشت ایام نوروز از سوی پیامبر اكرم مورد تاكید قرار گرفته است و دستوراتی در خصوص برگزاری نماز برای این ایام آورده شده است.

وی اظهار داشت: مهمان نوازی یكی از مهمترین خصلت های مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم متدین شهرستان پیشوا است و باید در این ایام محجوبیت، متانت و فرهنگی بودن مردم شهرستان را به مسافران نوروزی به اثبات برسانیم.

وی تصریح كرد: همه مسئولین باید با بهره گیری از تجارت گذشته و نیز با آموزش نیروهای مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی و نیز ایجاد هماهنگی های لازم و منسجم برنامه های پیش بینی شده ایام خوبی را برای مسافران رقم زد .

وی گفت : قرار گرفتن حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) در شهرستان پیشوا در طول سال های گذشته باعث شده تا مسافران زیادی برای زیارت این امامزاده جلیل القدر(ع) به شهرستان پیشوا سفر نمایند كه باید امكانات مناسبی برای این افراد فراهم كرد .

فرماندار پیشوا برقراری امنیت اجتماعی و جاده ای را از اركان مهم ستاد تسهیلات نوروز دانست وگفت: باید این دو اصل مورد توجه قرار گیرد تا خاطره ای تلخ برای هم میهنان عزیزم به بار نیاید .

تهرام/7254 /1396
۰ نفر