۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۲۲
کد خبر: 80038712
T T
۰ نفر

بندرعباس- فرماندار بستك گفت: توجه به امورات خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران بايستي در راس برنامه هاي مديران قرار گيرد و از اولويت هاي اساسي آنان باشد.

به گزارش ایرنا، جواد قناعی روز سه شنبه در نشست با خانواده های معظم شهدا وجانبازان شهرستان افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا وجانبازان بعنوان وظیفه همه مسوولان و كارگزاران نظام است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا و ایثارگری در شكل گیری و تداوم انقلاب اسلامی، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید كرد.

نماینده عالی دولت درشهرستان بستك ضمن قدردانی از مقام والای شهدا ورزمندگان اسلام درجنگ هشت ساله اظهارداشت: شهیدان با دلاوری ها و جانفشانی های خود و پیروی از سرور وسالار شهیدان كربلا و اطاعات از امام (ره) با ایثارونثار خون خود، دشمن را از خاك میهن بیرون راندند.

قناعتی یادآورشد: جوانان نسل امروز نیز بایستی به تعبیت همه جانبه از سیره عملی و رفتاری امام حسین(ع) و شهدا نسبت به اجرای اصول وارزش های دین مبین اسلام عزمی قاطعانه داشته و تا ایران اسلامی دارای جوانانی برومند وامت شهیدپرور است از گزند دشمنان درامان است.

وی حضور حماسی ملت ایران درانتخابات 12 اسفند را مهر تائید دیگری بر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وبیان داشت: هدف ثانوی مردم از حضور درانتخابات برگزیدن نماینده اصلح بود ولی هدف اصلی درحقیقت مهر تایید دوباره بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. ك/2

7195/668