۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۲۷
کد خبر: 80038189
T T
۰ نفر

فرمانده سپاه الغدير استان يزد گفت : امروز جنگ خاكريزي و سنگر و اسلحه تمام شده و دشمن جنگ نرم را برنامه ريزي نموده است.

سردار پاسدار 'اكبر فتوحی' روز سه شنبه در حاشیه نخستین مجمع عالی ناحیه مقاومت بسیج بافق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز دشمن در جنگ نرم با تمام امكانات و دستگاه‌های رسانه ای ، هنری و تبلیغاتی وارد شده است .

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد اضافه كرد: همه اقشار بسیج، وظیفه دارند با هوشیاری كامل توطئه‌ها و تهدیدات نرم دشمن را شناسایی كرده و اقدامات لازم را در راستا مقابله با جنگ نرم دشمن انجام دهند.

سردار فتوحی گفت: مسلم است كه دشمنان نظام و انقلاب در برابر تفكر بسیجی به بن‌بست رسیده اند ،و نقشه‌ها و ترفندهای آنان در این جنگ نیز با حضور این نیروی مردمی خنثی خواهد شد.

وی بابیان اینكه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت تاكید كرد : باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درك از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام اسلامی،امام، شهدا و ولایت‌ فقیه آماده باشیم.

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد با تبیین ماموریت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف ،تبدیل انقلاب اسلامی ایران به عنوان كشور نمونه اسلامی و صدور اسلام ناب محمدی به جهان را از ماموریت‌های بسیج در شرایط كنونی عنوان كرد.

امام جمعه بافق نیز در این نشست گفت : بسیج مجموعه‌ای است كه در آن، پاك‌ترین انسان‌ها و فداكارترین جوانان كشور در راه اعتلای ایران اسلامی گردهم آمده‌ و تشكیلاتی به نام بسیج را شكل داده‌اند.

حجت الاسلام ' سید جوادسلیمانی' با تاكید بر نهادینه كردن فرهنگ و تفكرات بسیج در جامعه افزود: پیشرفت و كسب تجربه‌های علمی و فكری از ملزومات توسعه مستمر و پایدار در اندیشه‌ بسیج می باشد و این تفكرات است كه عظمت بسیجیان را بیش از پیش نمایان‌تر می‌كند.

امام جمعه بافق تصریح كرد : بسیج در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی حضوری فعال دارد و بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های كشور، مدیون تلاش جوانان بسیجی است.

در ابتدای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای بسیج در این شهرستان ، درسخنانی هدف از برگزاری این مجمع را تخصصی كردن فعالیت‌های بسیج، اداره اهداف و آرمان‌های بسیج توسط بسیجیان و گردهم آوردن نخبگان از اقشار مختلف بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عنوان كرد.



سرهنگ پاسدار 'بمانعلی باقیان' اضافه كرد: برای پیشبرد اهداف، این مجمع ماهی یكبار با ایجاد كمیته های تخصصی و كار گروههای مشخص تشكیل خواهد شد ،تا بتواند بیش از گذشته، سبب شكوفایی و پویایی بسیج شود.ك3

7543/1968