۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۱۷
کد خبر: 80031332
T T
۰ نفر

بندرانزلي – امام جمعه بندرانزلي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: حضور مردم در انتخابات داراي پيام هاي ارزشمندي مانند مقبوليت و حمايت از كليت نظام اسلامي است .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ' سید داوود موسوی ' با قدردانی از مشاركت مردم در انتخابات خاطرنشان كرد: پیام دیگر مردم این بود كه هرچه دشمنان بیشتر فشار بیاروند حضور مردم در همه صحنه ها بیشتر خواهد شد و این نشان از فهم و بصیرت مردم دارد .

خطیب جمعه بندرانزلی تصریح كرد: پیام دیگر مردم به اصلاح طلبان بود كه اگر خود را در موازین قانونی قرار دهند، جایی برای آنان هست و اگر چنین نكنند راهی جز انزوا ندارند.

وی ادامه داد: مردم همچنین با انتخاب افراد اصولگرا نشان دادند كه اصولگرایی را در دستور كار خود قرار داده اند.

حجت الاسلام موسوی پیام دیگر این حضور را عشق مردم به رهبری و ولایت دانست و خاطرنشان كرد : عقب نشینی امروز دشمن، به دلیل همین حضور و اعتقاد شماست .

وی اظهار كرد : در انزلی هم مردم خوش درخشیدند و رتبه بالایی را برای خود كسب كردند كه جای تقدیر و تشكر دارد .

امام جمعه بندرانزلی با تبریك پیروزی ' حسن خسته بند' در انتخابات مجلس اظهار داشت : از نماینده مردم می خواهیم با وحدت و همدلی در ساختن این شهرستان كه جایگاه ویژه ای در كشور دارد و به دور از هر كدورتی با رفاقت در زمینه سازندگی كوشا باشد .

وی در ادامه به سفر رییس جمهور اشاره و خاطرنشان كرد: این سفر دستاوردهای خوب عمرانی پزشكی و همچنین آزادسازی 11 كیلومتر بزرگراه رشت قزوین را با خود به همراه داشت .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز تشكیل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : این نهاد به دستور حضرت امام و با هدف تكریم شهدا و خانواده های معظمشان تشكیل شد و خدمات ویژه ای را به خانواده ها خصوصا فرزندان آنها ارائه می دهد.

خطیب جمعه بندرانزلی در پایان با تبریك پیشاپیش نوروز اضافه كرد: همه دستگاه ها در آستانه نوروز باید آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و اصناف مصمم به جلوگیری از افسار گسیختگی قیمتها در بازار باشند.ك/2

620/695