۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۲۶
کد خبر: 80030242
T T
۰ نفر

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان گفت: سركردگان استكبار جهاني روزهاي پاياني عمر خود را سپري مي كنند و بزودي شاهد از هم پاشيدگي قدرت پوشالي آنان خواهيم بود.

به گزارش ایرنا، سردار 'علیرضا عظیمی جاهد' روز پنجشنبه در 'مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قرآن افغانستان' كه در زاهدان برگزار شد، افزود: دشمنان فكر می كنند با انجام چند عمل مذبوحانه مانند ترور، تهدید و تحریم می توانند مردم را از اسلام و قرآن دور كنند اما غافل از این هستند كه دیگر قدرت پست مادی شان به آخر رسیده است.

وی اظهار داشت: امروز با وجود كارشكنی های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران بویژه استان سیستان وبلوچستان به الگویی مناسب از همزیستی مسالمت آمیز شیعه و سنی برای سایر كشورها و ملتها تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، همچنین مولوی 'عبدالغنی دهانی' از علمای اهل سنت بسیجی شهرستان زاهدان در این مراسم جنگ بین حق و باطل را جنگی همیشگی خواند و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جرقه امید در دل تمام مستضعفین و آزادی خواهان درخشید بگونه ای كه امروزه روند رو به رشد بیداری اسلامی نه تنها در كشورهای مسلمان بلكه در قلب اروپا شكل گرفته است.

وی با اشاره به اینكه دشمنان هر چقدر كه علیه قرآن و اسلام كار كنند پیشرفت مسلمانان و بلاد اسلامی بیشتر می شود اظهار داشت: امت اسلام باید در برابر تمام توطئه های استكبار هوشیار باشند زیرا امروزه جهان كفر، نابودی اسلام و مسلمانان را هدف نخست خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قرآن افغانستان با حضور بیش از 300 نفر از فرماندهان پایگاهها و واحدهای مقاومت بسیج شهرستان زاهدان در نماز خانه سپاه زاهدان برگزار شد. ك/2

7307/653/330
۰ نفر