۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80029730
T T
۰ نفر

'بهروز عطايي': اشتباهات بازي رفت را تكرار نكرديم

۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80029730

تهران- سرمربي تيم واليبال كاله گفت: در ديدار رفت مقابل پيكان اشتباهات زيادي داشتيم كه در اين بازي ديگر آن ها را تكرار نكرديم.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال كاله روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار دوم با تیم پیكان كه شب گذشته در خانه والیبال تهران برگزار شد، گفت: پس از دو شكست پیاپی 3 بر 0 مقابل پیكان بازیكنانمان تا حدودی مغرور شده بودند و در نخستین دیدار این غرور به ما ضربه زد و تلفیق آن با اشتباهات فردی باعث شد بازی را در شهر خودمان واگذار كنیم.

وی افزود: پس از آن دیدار با بازیكنان صحبت كردم و همین سبب شد كه اشتباهات فردی بازیكنانم در این دیدار تكرار نشود و ما پیروز شدیم.

سرمربی تیم كاله گفت: دیدار مقابل پیكان بسیار سخت بود اما ما توانستیم این تیم بزرگ را شكست دهیم.

عطایی تصریح كرد: در این دیدار تماشاچیان تیم ما بسیار كمك كردند و من از همه آن ها تشكر می كنم.

وی در خصوص دیدار سوم مقابل پیكان كه در آمل برگزار خواهد شد، افزود: در دیدار سوم با توجه به كیفیت بالای بازیكنانمان و حمایت هواداران پیروز خواهیم شد و به دیدار نهایی راه پیدا می كنیم.

عطایی در پاسخ به این سئوال كه چه اتفاقی میان سرمربی تیم پیكان و مربی تیمش رخ داد؟، گفت: 'پیمان اكبری' از ابتدا بازی با مربی تیم ما درگیری لفظی داشت كه من پس از بازی با هر دوی آن ها صحبت كردم.

به نظر من ارزش و شان والیبال بسیار بالاتر از این بحث ها است و نباید این بحث ها در والیبال ایران راه پیدا كند.

تیم والیبال كاله شب گذشته در دومین دیدار از مرحله پلی آف بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال پیكان را در تهران با نتیجه 3 بر 1 شكست داد تا كار به دیدار سوم بكشد.

تهرام/س.ك/1275