نوشهر - دادستان عمومي و انقلاب رامسر با اشاره به حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي ، گفت : ملت بزرگ ايران با حضور خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي پشتيباني خود را از ولايت و انقلاب اسلامي نشان داده است.

' سیف الله مهرابی ' جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حضور گسترده ملت در پای صندوق های رای در واقع مشت محكمی بر دهان آمریكا و دشمنان بوده است.

وی اظهار داشت : دشمنان به این نتیجه خواهند رسید كه مردم ما مدافع ولایت و پایبند به ارزش های انقلاب هستند و بر این راه استوار و ثابت قدم خواهند بود.

او افزود : مردم طبق فرمایشات رهبری و علمای بزرگ به تكلیف شرعی و انقلابی خود در انتخابات عمل كردند و در پای صندوق ها رای حضوری پرشوری داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب رامسر حضور گسترده مردم را عامل اقتدار و امنیت ملی و ناكامی بزرگی برای استكبار جهانی دانست و گفت : حضور حماسی ملت در این انتخابات، همه تحلیل های دشمنان را نقش بر آب كرده است.

وی در خصوص احتمال تخلفات انتخاباتی در این حوزه انتخابیه یادآور شد : از زمان اخذ رای تاكنون خوشبختانه هیج تخلفی از كاندیداها و طرفدارانشان گزارش نشده و امید است تا پایان مهلت قانونی رای گیری، این روند ادامه داشته باشد.

یازده داوطلب در حوزه انتخابیه تنكابن ، رامسر و عباس آباد با یكدیگر رقابت می كنند.ك/3

7515/621/1654