۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۲۲:۰۰
کد خبر: 80019349
T T
۰ نفر

آبدانان - فرماندار آبدانان گفت: موج دوم مردم براي شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد تا شامگاه جمعه براي راي دادن به شعبه ها هجوم بردند.

'فضل الله نصرتی' عصر جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای از صبح تا ساعت دو بعد از ظهر باشكوه خاصی ادامه داشت و از بعد از ظهر تاكنون لحظه به لحظه بیشتر و حماسی تر شده است.

او اظهار داشت: با توجه به تعطیلی روز جمعه و رفتن مردم به دامن طبیعت،از ساعت چهار بعد از ظهر حضور و هجوم گسترده مردم در شعب اخذ رای به حدی گسترده شد كه متولیان و اعضای شعب اخذ رای در مراكز شهری و روستایی قادر به پاسخگویی نبودند و تقاضای نیروی كمكی كردند.

فرماندار آبدانان: كار رای گیری همچنان با حضور حداكثری مردم این شهرستان ادامه دارد و پایان زمان رای گیری و تمدید مهلت قانونی انجام می شود.

نصرتی ادامه داد: در هر كدام از شعب اخذ رای كه نیاز به تمدید داشت، با تقاضای استاندار ایلام و اجازه وزارت كشور، ساعت انتخابات تمدید شد.

وی مشاركت مردم آبدانان را در انتخابات گسترده و حماسی اعلام كرد و افزود: پیش بینی می شود كه مشار كت مردمی در این شهرستان بیشتر از 90 درصد باشد.

آبدانان به همراه دره شهر و دهلران یك نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. ك/3

7174/565