۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۴۸
کد خبر: 80018596
T T
۰ نفر

تويسركان- رئيس هيات نظارت بر انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تويسركان گفت : تا كنون هيچ گونه تخلف انتخاباتي قابل توجه از سوي عوامل اجرايي و بازرسي شعبه هاي اخذ راي به هيات نظارت شهرستان گزارش نشده است.

'واسع سوری' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: درحال حاضر روند اخذ رای از مردم در شهرستان تویسركان در یك فضای آرام و به دور از حواشی احتمالی در حال برگزاری است.

وی بابیان اینكه هیات نظارت شهرستان كاملاً برای بررسی تخلفات احتمالی در جریان فرآیند رای گیری از مردم آماده است اضافه كرد: تعامل و همكاری هیات اجرایی، هیات های بازرسی، نمایندگان فرمانداری و نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در شعب اخذ رای موجب فراهم شدن زمینه لازم برای حضور حداكثری مردم در انتخابات شده است.

سوری اظهار داشت: در عین حال قانون پیش بینی های لازم را برای برخورد با تخلفات انتخاباتی انجام داده است و به هیچ كس اجازه تجاوز به حقوق دیگران را نمی دهد.

وی ادامه داد: برخی گمانه زنی ها در زمینه اخذ آرای حداكثری توسط بعضی نامزدهای انتخاباتی انجام می شود اما تا پایان زمان شمارش آرا نمی توان به این گمانه زنی ها دامن زد.

سوری خواستار مدیریت فضای انتخاباتی در حین رای گیری و پس از پایان آن از سوی هواداران كاندیداها و عموم مردم شد و بیان كرد: باید شور انتخاباتی را با تدبیر به سمت و سوی برقراری تعادل و پرهیز از رفتارهای احساسی سوق دهیم.

551