۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۸:۳۷
کد خبر: 80013833
T T
۰ نفر

شاهرود-رييس دانشگاه پيام نور شاهرود گفت : دشمنان در صدد هستند با ايجاد تفرقه و فتنه و تبليغات مسموم حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي را كم رنگ جلوه دهند،اما مردم با شركت گسترده در انتخابات نظام را بيمه مي كنند.

'علی شاهینی ' روز چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : تا زمانی كه مردم درتمام صحنه ها از جمله انتخابات حاضر هستند،قدرتی توان مقابله باجمهوری اسلامی

ایران را ندارد.

وی خاطر نشان كرد : دشمن با تبلیغات خود از ماههای گذشته تلاش دارد تا مردم را با اصل انتخابات بی تفاوت كند.

وی اعلام كرد : دشمنان اسلام از ما عقده دارند ،از اسلام و جمهوری اسلامی سیلی محكمی خورده اند، همه منافع شان به ویژه منافع اقتصادی و نظامی آنها در ایران از بین رفته و در سایر كشورها نیز به خطر افتاده است.

وی اظهار داشت : مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی هوشیار هستند و همانطوركه در 22 بهمن امسال پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی شركت كردند،بار دیگر در12 اسفندنیز با حضور گسترده و به یادماندنی خود لرزه بر اندام استكبار جهانی خواهند انداخت.

شاهینی با اشاره به لزوم شركت پرشور و فعال در انتخابات گفت : انتخاب افراد اصلح بسیار

مهم و ارزشمنداست.

وی تاكید كرد: مردم باید بر اساس توانمندی ها ،سوابق و تجربیات كاندیداها به آنها رای بدهند.

وی اضافه كرد: نمایندگان مجلس بر اساس قانون اساسی دو وظیفه مهم قانون گذاری و نظارت را بر عهده دارند.

وی تاكید كرد: مردم ما باید دقت كنند،كار نماینده مجلس انجام فعالیتهای اجرایی و اداری نظیر ایجاد اشتغال و رفع مشكل بیكاری،توسعه صنعت و كشاورزی،بالابردن سطح درآمد

شهروندان و غیره نیست ،زیرا هریك از این امور در كشور مسوول اجرایی و متولی دارد.

وی با بیان اینكه در این برهه از زمان وضعیت جهانی بسیار حساس و مهم است ،گفت :وضع اقتصادجهان و به ویژه كشورهای غربی و اروپایی بسیار وخیم است.

وی ادامه داد : این كشورها هر روز شاهد اعتراض مردم علیه سیاستهای اقتصادی شان هستند،لذا دشمنان ما برای سرپوش نهادن بر مشكلات داخلی خود هر روز به دنبال ارایه نقشه های شیطانی خود برای نابودی اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

شاهینی اظهار داشت :در این شرایط خاص و حساس مردم باید نماینده ای انتخاب كنند تا بتواند در این مسیر پرتلاطم با ارایه نظرات كارشناسی به قوام و پیشرف اهداف سیاسی، امنیتی و اقتصادی كشور كمك كند.

وی یادآوری كرد: كشور ما در دنیای پرآشوب صنعتی و سیاسی پیچیده،فرهنگهای غربی و صحنه تنازع های بین المللی،نیازمند وجود مجلسی با حضور نمایندگان مطلع و متخصص در رشته های مختلف است.

این استاد دانشگاه گفت : بنابراین انتخاب افراد اصلح با رعایت نكات مورد نظر رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر معظم ایران اسلامی راهگشا است .

وی تاكید كرد: با تاسی از آن فرمایشات این بزرگواران همه وظیفه داریم ضمن حضور پرشور،در روز 12 اسفند در پای صندوق های اخد رای با انتخاب نماینده اصلح،دین خود را به آن امام و خون شهدا ادا كرده و به وظیفه شرعی و ملی خود عمل كنیم.

وی گفت : براساس بیانات مقام معظم رهبری این انتخابات از اهم اموری است كه همه در برگزاری آن مسئول هستیم .

وی اعلام كرد: همه ما وظیفه داریم با تمام قوا سعی كنیم انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداكثری برگزار شود.

شاهینی گفت :در بخش دیگری از بیانات رهبر فرزانه انقلاب آمده است،انتخابات یك محكی هم برای خودتان است كه ببینید آیا می خواهید انتخاب اصلح بكنید برای خودتان یا برای اسلام ؟.

وی اظهار داشت : باید توجه داشته باشیم در انتخاب یك نماینده مصالح مردم و كشور را بر مصالح شخصی خود ترجیح دهیم و در چگونه انتخاب كردن یك نماینده باید در دنیا و آخرت پاسخگو اعمال خود باشیم.

شاهینی با اشاره به اینكه همانطور كه در تبلیغات انتخاباتی اخلاق انتخاباتی و اسلامی باید رعایت شود ،باید در انتخاب نامزد مورد نظر نیز این حساسیت رعایت شود.

رییس دانشگاه پیام نور شاهرود با یادآوری اینكه مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی علیرغم تمام تهدیدها و تحریم ها با حفظ وحدت از تمامی آزمایشات سربلند بیرون آمده است گفت :یك بار دیگر در روز 12اسفند همه مردم در پای صندوق های رای حضور گسترده و با بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت و جهان را محو عزت و عظمت ایران اسلامی خواهند كرد.ك/3

1496/7265/608