۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 80011098
T T
۰ نفر

تربت حيدريه - مردم حوزه انتخابيه تربت حيدريه، زاوه و مه ولات گفتند: گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، پاي صندوقهاي راي حضور گسترده خواهيم داشت.

یكی از شهروندان تربت حیدریه روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با حضور در پای صندوق های رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دین خود را به رهبری و انقلاب اسلامی ادا خواهیم كرد.

'مجید سالاری' گفت: با انتخاب خوب فرزندان صالح، آگاه و متخصص، بار دیگر یاس و ناامیدی را برای دشمنان فراهم می كنیم.

وی اظهارداشت: ما رأی می‌دهیم تا خون صدها شهید به خون غلطیده این دیار به هدر نرود و با انتخاب بهترین ‌ها، راه آن بزرگواران را ادامه می دهیم.

یك شهروند مه ولات نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور حداكثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب حفظ منافع ، امنیت ملی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

حسن صادقی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پای صندوقهای رای رفته و با شناخت كافی به نامزد مورد نظر خود رای خواهیم داد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی همانطور كه بارها ثابت كرده‌اند از آرمانهای انقلاب اسلامی كوتاه نخواهند آمد و بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق‌ های رأی به جهانیان نشان خواهند داد كه پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: شبكه‌های وابسته به غرب و دشمنان انقلاب، در صدد مأیوس كردن ملت و كم رنگ جلوه دادن حضور آنان در پای صندوق ‌های رأی هستند غافل از اینكه ملت ایران با حضور گسترده خود این انقلاب را بیمه خواهد كرد.

یكی از بانوان زاوه نیز گفت: من به عنوان یك زن مسلمان وظیفه دارم در تمام صحنه های انقلاب حضور داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشم.

صدیقه اصغری افزود: ما با حضور گسترده خود در انتخابات یاس و ناامیدی را در سنگر دشمنان حاكم نموده و باردیگر برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهیم رساند.

رییس ستاد انتخابات تربت حیدریه، زاوه و مه ولات نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 254 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این حوزه انتخابیه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

'جواد انصاری' افزود: از این تعداد 153شعبه در بخش مركزی تربت حیدریه، كدكن، بایگ و جلگه رخ، 57 شعبه در زاوه و 44 شعبه در مه ولات می باشد.

وی گفت: حدود پنج هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه فعالیت خواهند داشت./4

2691 /664