۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۹:۵۲
کد خبر: 80009625
T T
۰ نفر

زنجان- استاندار زنجان،گفت: شفاف ترين شاخص در انتخاب كانديداي اصلح براي مجلس شوراي اسلامي، ولايت پذيري و پايبندي آنان به ارزشهاي نظام اسلامي است.

به گزارش ایرنا،' محمد رئوفی نژاد' روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان طارم، با اشاره به اینكه مشاركت حداكثری مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی در كشور است، افزود: حضور فعالانه و گسترده مردم در صحنه انتخابات، توطئه ها و برنامه های دشمنان را نقش بر آب می كند.

وی، اظهار كرد: دشمنان نظام اسلامی در طی 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های مختلف درصدد حضور حداقلی ملت در عرصه های سرنوشت ساز كشور همچون انتخابات هستند.

عضو شورای عالی اداری كشور، با بیان اینكه ملت ایران با بصیرت، آگاهی و شناخت كافی اصلح ترین افراد را انتخاب خواهند كرد، افزود: مقام معظم رهبری نیز درفرمایشات اخیر خود بر ویژگی های نمایندگان اصلح تاكید فراوانی داشتند كه پیروی از این سحنان نتایج مثبتی به همراه دارد.

وی، همچنین رمز ماندگاری و بقای نظام در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف عنوان كرد و گفت: دشمنان به ویژه استكبار و صهیونیسم از حضور ماندگار مردم در صحنه های سرنوشت ساز كشور مات و مبهوت شده اند.

رئوفی نژاد، همچنین به اعمال تحریم های اخیر كشورهای اروپایی و غربی بر علیه ایران در حوزه نفت را یادآور شد و افزود: ایران نیز با یك اقدام حساب شده پاسخی متقابل به اعمال تحریم نفتی های آنان ارائه كرد كه افزایش ناگهانی قیمت جهانی نفت را به همراه داشت.

وی، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی در طول 33 سال، بدون هیچ وابستگی به ابر قدرت ها و در بدترین شرایط موفقیت های درخشانی را در حوزه های گوناگون كسب كرده است.

استاندار زنجان، با بیان اینكه عزم راسخ ملت ایران با اعمال تحریم های بیشتر، متوقف نشده است، یادآورشد: استمرار و تداوم انقلاب در باور پذیری مردم به آرمان ها و مقدسات نظام اسلامی بوده است.

وی، سه ركن اساسی نظام را مردم، ولایت و دین اعلام كرد و افزود: جهانیان در روز 12 اسفندماه نظاره گر حضور و مشاركت گسترده اقشار مختلف مردم در روز انتخابات خواهند بود.

596/7320/245
۰ نفر