۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 80002183
T T
۰ نفر

شهركرد - مشاور رييس ستاد انتخابات كشور و نماينده ستاد انتخابات در امور استانها گفت: دولت در انتخابات، به عنوان پشتيبان، تدارك دهنده و هماهنگ كننده برگزاري آن عمل مي كند و هيچ دخالتي در امور انتخابات ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا 'سیف الله مطلبی' روز پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهركرد با رد برخی شائبه ها در دخالت دولت در امور انتخابات ، اظهار داشت: حاضرم در پیشگاه ملت ایران قسم یاد كنم كه نیروی انسانی ستاد انتخابات وزارت كشور، تنها و تنها رضایت خداوند متعال و برگزاری انتخابات سالم و با مشاركت حداكثری مردم را در دستور قرار داده اند.

وی، تقوای الهی، امانتداری و دلباختگی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را از شاخصه های اعضای ستاد انتخابات عنوان كرد.

نماینده ستاد انتخابات كشور در امور استان ها اضافه كرد: ستاد انتخابات كشور برای تحقق چهار شعار اساسی' مشاركت گسترده و حضور حداكثری، قانونمداری، عدالت محوری و امانتداری' تلاش می كند.

این مسوول با اشاره به برگزاری انتخابات الكترونیكی در 10 درصد حوزه های انتخابیه كشور، گفت: این دوره، سومین تجربه برگزاری انتخابات الكترونیك در كشور است و افزایش دقت و اطمینان مردم و مجریان از روند برگزاری انتخابات از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: در بقیه حوزه های انتخابیه كشور نیز، تنها مرحله اخذ رای، الكترونیكی نیست و 24 روند برگزاری انتخابات در آنها الكترونیكی بوده است.

مطلبی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن انسال، تصریح كرد: این حضور نشان داد كه انتخابات 12 اسفندماه نیز با نشاط و با طراوت برگزار می شود.

مشاور رییس ستاد انتخابات كشور اضافه كرد: 12 اسفند ماه تجلی عزت ملی و مظهر حضور مردم در تحقق اهداف نظام جمهوری است.

547/