۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7997060
T T
۰ نفر

مقام فلسطینی درلبنان:

۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7997060
مقام فلسطینی درلبنان: قیام ملت های عرب فرصت مناسبی برای وحدت فلسطینی ها فراهم کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/05 سیاسی.انقلاب اسلامی.خ بیروت - علی فیصل نماینده جبهه دمکراتیک در لبنان گفت: قیام امروز ملت های عرب منطقه فرصت مناسبی فراهم آورده تا فلسطینی ها نیز به وحدت ملی دست یافته و در برابر تجاوزارت رژیم صهیونیستی با قدرتی مضاعف مقابله کنند.
به گزارش ایرنا از بیروت، هیاتی از جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین در لبنان امروز پنج شنبه با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و پیرامون تحولات منطقه و اوضاع فلسطین گفت و گو کرد.
علی فیصل نماینده جبهه دمکراتیک در لبنان در این دیدار از نقش سازنده و حمایت های ملت و دولت ایران از مردم فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرده و اظهار داشت: قیام امروز ملت های عرب منطقه با اقتدا به حرکت مردمی انقلاب اسلامی است و قطعا این تحولات جبهه طرفدار آمریکا در منطقه را به شدت به هم خواهد ریخت.
وی ادامه داد: فرصت مناسبی فراهم آمده تا فلسطینی ها نیز به وحدت ملی دست یابند؟ با وحدت درون فلسطینی ها، مقاومت مسلحانه در برابر این رژیم تقویت خواهد شد؟ ضمن آنکه در سازمان ملل و نهادهای بین المللی نیز امکان تعقیب قضائی و محاکمه سران جنایتکار این رژیم بیش از پیش فراهم آمده است.
رکن آبادی نیز در این دیدار با اشاره به آرمان های حضرت امام خمینی ( ره ) و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، حمایت از حقوق مظلومین و حرکت به سمت برپائی عدالت در جهان را یک تکلیف دانسته و اظهار داشت: ملت و دولت ایران در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی در این مسیر حرکت خواهند کرد و به آن افتخار می کنند.
خاور1392**1030** شماره 076 ساعت 13:05 تمام
۰ نفر