۵ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7997037
T T
۰ نفر
واژگونی یک دستگاه اتوبوس زائران ایرانی در عراق ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/05 اجتماعی.عراق.زائران.واژگونی بغداد - یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در مسیر سوریه به کربلا واژگون شد و 12 تن از سرنشینان آن زخمی شدند.
به گزارش چهارشنبه شب ایرنا یک دستگاه اتوبوس حامل 46 تن از زائران ایرانی که از شوش در استان خوزستان عازم سوریه بود در مسیر عزیمت به کربلا در منطقه رمادی عراق واژگون شد که بر اثر آن 12 تن زخمی شدند.
مجروحان این حادثه به خبرنگار ایرنا گفتند که نیمه شب گذشته در منطقه رمادی عراق اتوبوس حامل آنان واژگون شد و از 46 تن از سرنشینان این اتوبوس 12 تن زخمی شدند.
سید نصرالله جابری، کیومرث شکیبا، سیده جمیله عوض پور بانو ذلفی خاتون عزیز زاده زینب پور نژاد قمر زمان از جمله مجروحان این حادثه هستند که در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفتند که پس از واژگونی اتوبوس به بیمارستان رمادی منتقل شده و در آنجا تحت مداوی اولیه قرار گرفته اند.
به گفته شکیبا مجروحان از بیمارستان رمادی به بیمارستان مدینه الطب بغداد منتقل شده اند.
خاتون عزیز زاده نیز به خبرنگار ایرنا گفت بقیه سرنشینان اتوبوس که جراحت چندانی نداشتند به کربلا عزیمت کردند و قرار است در هتل انفال این شهر مقدس اسکان یابند.
پزشک کشیک بیمارستان مدینه الطب بغداد هم به خبرنگار ایرنا گفت سه تن از مجروحان به اتاق عمل منتقل شده اند تا اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام پذیرد.
بقیه مجروحان این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه در اورژانس بیمارستان مدینه الطب به بیمارستان عدنان منتقل شدند تا بستری و تحت مداوا قرار گیرند.
نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حضور در بیمارستان مدینه الطب بغداد اقدامات لازم را برای رفاه بیماران و درمان آنان انجام داد.
ع/ک/1501 شماره 053 ساعت 11:34 تمام
۰ نفر