۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7974678
T T
۰ نفر

همگام با رییس جمهور در لبنان /

۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7974678
همگام با رییس جمهور در لبنان / ادامه بازتاب سفر احمدی نژاد به لبنان در رسانه های سوریه ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 سیاسی.خارجی.سوریه.لبنان 89 دمشق - دومین روز از سفر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان و سخنرانی وی در جمع مردم این کشور به ویژه نزدیک مرزهای رژیم صهیونیستی و لبنان و دیدار با مقام های لبنانی روز جمعه نیز چون روزهای گذشته در رسانه های سوریه بازتاب داشت.
روزنامه الثوره چاپ دمشق در صفحه اول خود نوشت: احمدی نژاد با شماری از مقام های لبنانی دیدار و از جنوب لبنان بازدید کرد.
این روزنامه افزود: یکی از این دیدارها با سعد الحریری نخست وزیر لبنان بود.
پایگاه اینترنتی محطه اخبار سوریه نیز نوشت: احمدی نژاد از بنت جبیل در چند کیلومتری مرز اسراییل گفت که مهدی منتظر (عج ) به همراه مسیح خواهد آمد.
وی با این سخن به آزادی فلسطین از اشغال تاکید کرد و از اسراییلی ها خواست تسیلم شده و به کشورهای قبلی خود بازگردند.
پایگاه اینترنتی سوریانیوز هم نوشت: احمدی نژاد از برخی طرحهایی ایران در جنوب لبنان بازدید کرد.
پایگاه اینترنتی شام پرس نیز نوشت: احمدی نژاد گفت که دنیا بداند صهیونیست ها رو به زوال هستند.
به نوشته این پایگاه، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یک اسلحه غنیمتی مقاومت از دشمن صهیونیستی را به احمدی نژاد اهدا کرد.
شام پرس در بخش دیگری از خبر خود نوشت که رژیم صهیونیستی از میشل سلیمان رییس جمهوری لبنان به خاطر استقبال از احمدی نژاد آزرده است.
شبکه های تلویزیونی سوریه تصاویر و اخبار این سفر را در چند نوبت و شبکه های رایویی خبر مزبور را همراه با تحلیل و تفسیر پیامدهای مثبتش برای دو کشور و منطقه پخش کردند.
خبرگزاری سوریه (سانا) نیز اخبار این سفر را در چند نوبت بر روی پایگاه اینترنتی، خط خبری و پیامک تلفن همراه مشترکان خود منتشر کرد.
خاورم1373**6/2312/1436 شماره 065 ساعت 14:19 تمام
۰ نفر