۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7973349
T T
۰ نفر

همگام با مقاومت/

۱۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7973349
همگام با مقاومت/ فرانس پرس: به افتخار احمدی نژاد جشن مردمی در لبنان برگزاری می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/16 سیاسی.لبنان 11.89 سپتامبر تهران- خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع حزب الله لبنان گزارش داد: انتظار می رود محمود احمدی نژاد در جریان دیدار هفته آینده اش از لبنان به همراه سید حسن نصر الله در جشن مردمی که در حومه جنوبی بیروت برگزار می شود، شرکت کند.
این منبع به خبرنگار خبرگزاری فرانسه در بیروت گفت: به افتخار محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه آینده در ورزشگاه الرایه واقع در جنوب بیروت مراسمی برگزار خواهیم کرد و انتظار می رود سید حسن نصر الله در آن شرکت کند.
ورزشگاه الرایه و خیابان های اطراف آن ظرفیت حدود 40 هزار نفر را دارد.
دیدار احمدی نژاد از لبنان در روزهای 13 و 14 اکتبر (21 و 22 آبان ) صورت خواهد گرفت. این اولین سفر وی به بیروت و در پاسخ به سفر سال گذشته میشل سلیمان رییس جمهوری لبنان است.
رییس جمهوری ایران در جریان سفر به لبنان با میشل سلیمان همتای لبنانی خود ، سعد حریری نخست وزیر و نبیه بری رئیس پارلمان دیدار و درباره روابط دو جانبه در زمینه های انرژی، اقتصادی و تجاری گفت وگو خواهد کرد.
خبرگزاری فرانسه نوشت: حزب الله، همپیمان ایران در لبنان برای استقبال گرم از احمدی نژاد آماده می شود.
حزب الله همچنین برنامه دیدار احمدی نژاد از شماری از روستاهای جنوب لبنان که هم مرز با اسراییل است را تدارک دیده است.
واشنگتن و رژیم تل آویو از سفر احمدی نژاد به لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
مقام های این دو رژیم نگران آن هستند که احمدی نژاد باردیگر دست به افشاگری و رسوا کردن آنان نزد افکار عمومی بزند.
احمدی نژاد از دولت اوباما خواسته است تا جعبه سیاه ماجرای 11 سپتامبر سال 2001 را بگشاید و نتیجه آن به مردم دنیا گزارش کند.
1519 شماره 047 ساعت 13:03 تمام
۰ نفر