۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7972581
T T
۰ نفر

دستکم 20 گردشگر در جنوب مکزیک ربوده شدند

۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7972581
دستکم 20 گردشگر در جنوب مکزیک ربوده شدند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/11 اجتماعی.مکزیک.آدم ربایی تهران - افراد مسلح ناشناس دستکم 20 گردشگر مکزیکی را در منطقه مرزی آکاپولکو در جنوب مکزیک ربودند.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، پایگاه اطلاع رسانیروماندی نیوز سوئیس روز یکشنبه به نقل از مقامات ایالت گره رو مکزیک افزود، از محل نگهداری و هویت ربایندگان این افراد که از ایالت میچواکان آمده و روز پنجشنبه ربوده شدند، اطلاعی در دست نیست.
هرچند دادگستری ایالت گره رو، شمار افراد ربوده شده را 22 نفر اعلام کرد، طبق اعلام پلیس این ایالت، دو تن از این گردشگران موفق به فرار شدند و مقامات را این آدم ربایی آگاه کردند.
براساس این گزارش، باند موسوم به فامیلیا، یکی از خشن ترین باندهای قاچاق مواد مخدر، در ایالات گره رو و میچواکان فعالیت می کند.
ایالت گره رو یکی از ایالاتی است که شاهد درگیری پلیس و نیروهای مسلح مکزیک با باندهای قاچاق مواد مخدر است. درگیری ها و خشونت های باندهای مواد مخدر در مکزیک از اواخر سال 2006 میلادی تاکنون، بیش از 28 هزار نفر کشته به جا گذاشته است.
فیلیپه کالدرون از زمان تصدی پست ریاست جمهوری مکزیک در اواخر سال 2006 میلادی، 50 هزار نیروی نظامی را برای پشتیبانی نیروهای پلیس برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر در سراسر این کشور مستقر کرده است.
صویر**1486**9053** شماره 045 ساعت 11:15 تمام
۰ نفر