۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7971436
T T
۰ نفر
نمایندگان مجلس رژیم صیهونیستی خواستار ازسرگیری شهرک سازی ها شدند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/04 سیاسی.فرانس24.کنست.شهرک سازی تهران - نمایندگان راست افراطی کنست (پارلمان ) رژیم صهیونیستی با حضور در کرانه باختری، با تمدید مهلت توقف شهرک سازی در اراضی فلسطینی مخالفت کردند.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، شبکه تلویزیونی فرانس 24 اعلام کرد، نمایندگان راست افراطی کنست اسرائیل در بحبوحه صحبت ها درباره از سرگیری ساخت و ساز در سرزمین های فلسطینی که ادامه مذاکرات مستقیم اسرائیل- فلسطین را به مخاطره افکنده است، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دولت یهود خواستند تا به هیچ وجه با تمدید توقف موقت شهرک سازی در کرانه باختری موافقت نکند.
این عده از نمایندگان کنست، توقف 10 ماهه شهرک سازی را در کرانه باختری بی فایده خواندند و مخالفت خود را با هرگونه مصالحه کابینه نتانیاهو در این زمینه اعلام کردند.
فرانس 24 درخبری فوری نیز اعلام کرد، محمود عباس، رییس حکومت خودگردان فلسطین در مصاحبه با الحیاط گفت، تمدید نشدن مهلت توقف شهرک سازی از سوی تل آویو به معنای توقف فوری مذاکرات مستقیم نیست.
عباس روز گذشته (شنبه ) در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با اعلام این مطلب که اسراییل باید بین مذاکرات صلح و یا ادامه شهرک سازی، دست به انتخاب بزند، به خروج از مذاکرات در صورت ازسرگیری روند ساخت وساز در اراضی فلسطینی تهدید کرده بود.
صویر 1088**1302** شماره 075 ساعت 14:49 تمام
۰ نفر