۲۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7968978
T T
۰ نفر
سفر رییس جمهوری ایران به لبنان، دغدغه ای برای رژیم صهیونیستی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/20 سیاسی.0خارجی.احمدی نژاد.لبنان بیروت- رسانه ها و مطبوعات رژیم صهیونیستی به برنامه سفر آتی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان توجه فراوان نشان داده و آن را در صدر اخبار خود قرار داده اند.
به گزارش ایرنا از بیروت، رژیم صهیونیستی به سفر مورد انتظار رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان و جنوب این کشور و دیدار از مرز لبنان و فلسطین اشغالی و مناطقی که صحنه درگیری بین حزب الله و اسراییل در جنگ سال 2006 بوده توجه فراوان نشان داده بگونه ای که در صدر اخبار مطبوعات و اخبار رادیویی و تلویزیونی این رژیم قرار گرفته است.
مقاومت فلسطینی و لبنانی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت همیشه پایدار معنوی جمهوری اسلامی ایران از مبارزه علیه این رژیم همیشه سبب هراس اشغالگران فلسطین بوده است.
دو شکست کامل رژیم صهیونیستی در چند ساله گذشته در تهاجم به لبنان و غزه و اعتراف نظامیان و سیاسیون این رژیم به این شکست ها از مهمترین دستاوردهای مقاومت فلسطینی و لبنیانی بویژه حزب الله و جماس بوده است و اکنون نیز از این هراس دارد که شکستی دیگر را از ناحیه مقاومت ضد صهیونیستی متحمل شود.
رژیم صهیونیستی با آگاهی از جایگاه معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ، با بسیج لشگر رسانه ای خود و دولتمردان غربی سعی می کند بر این سفر تاثیر بگذارد.
یک منبع لبنانی که نخواست نامش فاش شود روز جمعه گفت که احمدی نژاد نیمه دوم مهر ماه از لبنان دیدار خواهد کرد و انتظار می رود که در جریان این سفر با میشل سلیمان رییس جمهوری ، نبیه بری رییس مجلس و سعدالدین حریری نخست وزیر لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حز ب الله دیدار کند.
خاورم1516**2020 شماره 045 ساعت 14:02 تمام
۰ نفر