۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7961797
T T
۰ نفر
تمرین های پلیس رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجد الاقصی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/01 سیاسی.فلسطین اشغالی.مسجد الاقصی تهران - هفته نامه کل العرب ، تمرین ها و آموزش های پلیس رژیم صهیونیستی را که در منطقه اللد به منظور حمله و سیطره بر مسجد الاقصی برای تعبیر یکی از رویاهای مذموم صهیونیست ها یعنی جایگزین کردن هیکل ادعایی بجای این مسجد مقدس انجام می شود، فاش کرد.
به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری ( الجزیره )، هفته نامه کل العرب که در منطقه الناصره منتشر می شود، خاطرنشان کرده است: در تصاویر از تمرین ها و آموزش هایی که در منطقه اللد درحال برگزاری است ، قبه الصخره و شمار زیادی از اتوبوس ها و تجهیزاتی که پلیس اسراییل آنها را بکار گرفته، مشخص است.
یک سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در گفت وگوبا کل العرب مدعی شده است که اینها آموزش ها و تمرین های عادی واحدهای ویژه پلیس اسراییل است.
یوسف شداد سردبیرهفته نامه کل العرب ، تاکید کرده است که این تمرین ها و آموزش های پلیس اسراییل برای یورش به مسجد الاقصی انجام می شود و بویژه اینکه کابینه اسراییل تحت سیطره کسانی است که رویایی جایگزین کردن هیکل ادعایی را بجای این مسجد مبارک در سرمی پرورانند.
وی گفت که صدای صهیونیست های تندرو برای درخواست تخریب مسجد الاقصی این روزها بلندتر شده است.
شداد در عین حال افزود: چنانچه اسراییل دست به این اقدام بزند به جنگی جدید و آغاز انتفاضه سوم منجر خواهد شد.
موسسه الاقصی برای وقف نیز روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تعداد زیادی از نیروهای رژیم اشغالگر تمرین ها و آموزش های گسترده و مختلفی را طی می کنند که به نظرمی رسد هدف آنها مسجد الاقصی است.
شبک شماره 012 ساعت 03:21 تمام
۰ نفر