۱۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7953550
T T
۰ نفر
سید نصرالله : آمریکا نشان داد که همچنان به طور کامل پایبند به دفاع از رژیم اسراییل و جنایت های آن است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/15 سیاسی.سید نصرالله.کاروان غزه.لبنان بیروت- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت که قضیه کاروان کشتی های آزادی غزه نشان داد که آمریکا همچنان به طور کامل پایبند به دفاع از اسراییل و جنایت های آن و جلوگیری از محکومیت رژیم اسراییل است تا آن جا که جنایت های این رژیم را دفاع از خود می داند .
به گزارش ایرنا از بیروت ، سید حسن نصرالله جمعه شب در مراسمی در همبستگی با کاروان آزادی غزه در ورزشگاه الرایه در جنوب بیروت ،با تبریک و تسلیت به شهدای حادثه کاروان کشتی های آزادی غزه و با درود به همه شرکت کنندگان در این کاروان افزود: در آمریکا همه چیز امکان دارد تغییر کند، مگر رابطه با رژیم صهیونیستی .
وی با اشاره به این که ما در برابر حادثه بزرگی در چارچوب مبارزه با دشمن صهیونیستی قرار گرفتیم، افزود: کارون کمک به غزه از افراد با تابعیت های مختلف تشکیل شده بود از جمله کشورهایی مانند ترکیه که با رژیم اسراییل دارای رابطه هستند و طبیعی بود که حمله رژیم صهیونیستی دزدی دریایی بود که منجر به شهادت 9 شهروند ترکیه شد اما رهبران ترکیه در این حادثه توانستند ،حضور و شجاعت خود در اداره این بحران را نشان دهند.
دبیرکل حز ب الله افزود:این جنایت دلیل دیگری بر طبیعت و ماهیت خصمانه رژیم اسراییل بود که از زمان تاسیس خود جنایت های فراوانی را مرتکب شده است و با اتخاذ سیاست تروریسم دولتی قوانین و عرف بین المللی را نقض کرده و خود را فراتر از قانون می داند و همه چیز را مباح می داند.
وی افزود: آن چه که رخ داد نشان داد که نظام های غربی در برابر این حادثه ناتوان بودند ، رژیم اسراییل در این حادثه در حساب های خود اشتباه کرد، زیرا فکر می کرد که رهبران ترکیه در این حادثه عقب نشینی خواهندکرد ، اما رژیم اسراییل از واکنش ترکیه بهت زده شد، زیرا هنگامی که ترکیه به رژیم صهیونیستی گفت که اگر حتی یک فرد از افراد بازداشتی کاروان کشتی های آزادی غزه در بازداشت باقی بماند، روابط خود را قطع خواهد کرد،رژیم اسراییل را غافلگیر کرد و رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار داد.
دبیرکل حز ب الله افزود:ترکیه دولت قوی است و می داند که از برگه های برنده خود چگونه استفاده کند زیرا اگر ترکیه رابطه خود را با رژیم اسراییل قطع می کرد این کار زلزله ای برای این رژیم بود.
خاورم1184*2020شبک ادامه دارد شماره 002 ساعت 00:35 تمام
۰ نفر