۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7951403
T T
۰ نفر

شبکه خبر آسیا:

۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7951403
شبکه خبر آسیا: ایران بیانیه تهران را آخرین فرصت برای کشورهای غربی می داند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/05 سیاسی.بیانیه تهران.احمدی نژاد.آمریکا کوالالامپور - شبکه تلویزیونی خبر آسیا روز چهارشنبه با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در خصوص بیانیه تهران، نوشت: ایران توافق صورت گرفته بین خود، برزیل و ترکیه را آخرین فرصت غربی ها می داند.
به گزارش ایرنا به نقل از این شبکه خبری، این در حالی است که آمریکا و برخی از کشورهای غربی تلاش دارند که برای تصویب قطعنامه تحریم علیه ایران به یک اجماع دست یابند.
این شبکه خبری در ادامه می افزاید: ایران توافق صورت گرفته در تهران را تنها راه حل موضوع هسته ای خود می داند و به همراه روسای کشورهای ترکیه و برزیل از همه کشورها می خواهد که بیانیه تهران را بپذیرند.
شبکه خبر آسیا اافزود: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران از آمریکا و روسیه خواست تا بیانیه تهران را بپذیرند زیرا این آخرین راه حل برنامه هسته ای ایران است.
این شبکه خبری اظهارات رییس جمهوری اسلامی ایران را هشدارآمیز دانسته و می نویسد: ایران خطاب به رهبران آمریکا و روسیه هشدار داد که بیانیه تهران بهترین فرصت است.
براساس این گزارش، ایران بارها تاکید کرده است که اقدام ایران در امضای بیانیه تهران اقدامی اعتمادساز است که جایی برای بهانه جویی های دیگر باقی نمی گذارد.
دراین گزارش آمده است، رییس جمهوری ایران تاکید کرده که باراک اوباما توجه داشته باشد که در صورت استفاده نشدن از این فرصت، فرصت دیگری توسط ایران تکرار نخواهد شد.
آساق 335** ** 1064 شماره 114 ساعت 13:51 تمام
۰ نفر