۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7950903
T T
۰ نفر

اختصاصی/

۳ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7950903
اختصاصی/ ناآرامی در اردوگاه های فلسطینی در لبنان ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/03 سیاسی.6.6 بیروت - ابوالعردات دبیرکل جنبش فتح در لبنان گفت: مشکلاتی در داخل اردوگاه فلسطینی در لبنان و به خصوص برج البراجنه پیش آمده که به صورت جدی در حال رفع آن هستیم.
به گزارش ایرنا از بیروت، اردوگاه های فلسطینی در بیروت و محیط اطراف آن از هفته گذشته هر روز شاهد وضعیتی ناآرام است و گروه های مختلف فلسطینی به حالت آماده باش نظامی در آمدند.
اردوگاه شتیلا بعد از اینکه پنجشنبه شب شاهد شلیک گلوله در خارج از اردوگاه بود وضعیت نگران کننده ای دارد.
اردوگاه برج البراجنه نیز در پی تحرکات نظامی جنبش فتح در اردوگاه و متعاقب آن سازمان های معارض، شاهد ناآرامی بوده است.
روزنامه های لبنان اخیرا نوشتند: بعد از اینکه جنبش فتح به ساماندهی نظامی افراد خود دست زد، مقداری زیادی از اسلحه اخیرا به این جنبش رسید.
در پی این ناآرامی ها خبرنگار ایرنا در پی تماس تلفنی با فتحی ابوالعردات دبیر کل جنبش فتح در لبنان به جزییات بیشتری از این ماجرا دست یافت.
این مقام فلسطینی با اعتراف به مشکلات پیش آمده گفت: جنبش فتح با توجه به برنامه های فرماندهی مرکزی در رام الله و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کنفرانس عمومی جنبش فتح در بیت لحم عمل می کند.
ابوالعردات با رد هرگونه شورش در داخل اردوگاه جنبش فتح در لبنان تاکید کرد : برخی از افراد در داخل جنبش فتح دست به اقدامات نادرستی می زنند که ما با توجه به نظام موجود برای حل مشکلات پیش آمده اقدام می کنیم.
وی همچنین با رد هرگونه روند مسلح شدن در اردوگاه های فلسطینی در لبنان تصریح کرد : این گونه خبرها شایعه بوده و حقیقت ندارد و در واقع باعث اهانت به مردم فلسطین می شود.
خاورم1368**1030**/2021 شماره 050 ساعت 11:24 تمام
۰ نفر