۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7950240
T T
۰ نفر

رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان دانمارک:

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7950240
رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان دانمارک: بیانیه هسته ای تهران فرصتی برای رفع سوء تفاهم ها است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/30 سیاسی.دانمارک.ایران برلین - رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان دانمارک بااشاره به اهمیت موضوع هسته ای ایران در روابط کشورمان بااروپا گفت: بیانیه هسته ای سه جانبه تهران فرصت مناسبی برای رفع سوء تفاهم ها است.
به گزارش ایرنا، خانماوا هانسن دردیدار با سفیرجمهوری اسلامی ایران در دانمارک افزود: گفت و گو بهتر از تقابل است و باید از این ایده برای گسترش همکاری ها استفاده کرد.
وی بااستقبال ازگسترش همکاری های پارلمانی بین دو کشور گفت:ما از سفر سال جاری رییس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی ایران به دانمارک نیز استقبال می کنیم.
مرتضی دامن پاک جامی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تاکید بر نقش پارلمان ها در مناسبات فیمابین کشورها گفت: پارلمان دانمارک و مجلس شورای اسلامی ایران می توانند نقش بسیار مثبت و سازنده ای در ارتقای روابط دو جانبه و نزدیکتر نمودن ملت ها و دولت ها به یکدیگر ایفا نمایند .
خانم گیته لیله لوند بک، رئیس سابق کمیسیون سیاست خارجی پارلمان دانمارک اواخر سال 1387 در راس هیاتی از اعضای این کمیسیون برای دیداربا همتایان ایرانی خود به کشورمان سفر کرد.
اروپام **250** شماره 009 ساعت 00:27 تمام
۰ نفر