۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7948235
T T
۰ نفر

رییس مجلس لبنان برضرورت وجود مقاومت تاکید کرد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7948235
رییس مجلس لبنان برضرورت وجود مقاومت تاکید کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/19 سیاسی.0.0 بیروت - رییس مجلس لبنان روز یکشنبه با تاکید برضرورت وجود مقاومت گفت چنانچه به این امر توجه نداشته باشیم خیلی زود متوجه خواهیم شد حتی برای ورود به اتاق خواب خود باید کسب اجازه نماییم .
به گزارش ایرنا پایگاه الانتقاد نت نوشت : نبیه بری درجریان بازدید از موسسات امام موسی صدر واقع درشهر صور افزود: لبنان به خاطرهم مرز بودن با اسراییل همیشه مورد هدف این رژیم اشغالگر بوده است و این رژیم به سرزمین های ما چشم دوخته است و ما نمی توانیم این موضوع را نادیده بگیریم .
رییس مجلس لبنان با بیان اینکه تمام دارایی های مقاومت به اندازه یک هواپیمای نظامی اهدایی آمریکا به دشمنان لبنان نیست ، گفت : امام موسی صدر شرط اول در مسوولیت ملی را دفاع از کشور می دانستند و به همین خاطر ما از مدت ها پیش مقاومت ملی را در دفاع از کشور به وجود آوردیم.
وی ادامه داد: جنبش امل برای مبارزه با اسراییل اشغالگر در این شهر شکل گرفت و ما باید ادامه دهنده تلاش های امام موسی صدر درجهت قرار دادن لبنان به عنوان مرکز گفت گو میان ادیان مختلف باشیم.
نبیه بری با تاکید بر جنگ روانی اسراییل علیه لبنان افزود: متهم کردن لبنان به خاطر در اختیار داشتن سامانه دفاعی موشکی یک شایعه آمریکایی و اسراییلی بیش نیست ؟ هر چند که حق ارتش و مقاومت لبنان است تا برای دفاع از کشور به مجهز کردن نیروهای خود بپردازد .
نبیه بری تاکید کرد: مقاومت با وجود اسراییل یک امر ضروری و ملی است که باید با حمایت و تقویت آن از کشور دفاع کنیم.
خاورم 1373**1030*2021* شماره 110 ساعت 16:15 تمام
۰ نفر