۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7946442
T T
۰ نفر

پادشاه اردن:

۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7946442
پادشاه اردن: اقدامات اسرائیل در بیت المقدس بازی با آتش است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/09 سیاسی.پادشاه اردن.بیت المقدس امان- عبدالله دوم پادشاه اردن امروز (پنجشنبه ) با اشاره به اینکه بیت المقدس و مقدسات آن برای همه اعراب و مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: اقدامات اسرائیل در بیت المقدس یک نوع بازی با آتش است.
به گزارش ایرنا، عبدالله دوم روز پنجشنبه در سخنانی در پنجمین گردهمایی سفرای اردن در خارج از کشور گفت: رسیدن به صلح مستلزم فراهم شدن بستر مناسب برای ازسرگیری مذاکرات است و این اقدام با توقف اقدامات اسرائیل در سرزمین های اشغالی به ویژه احداث شهرک ها در کرانه باختری و شرق بیت المقدس امکان پذیر خواهد بود.
پادشاه اردن گفت: ما خواهان صلح هستیم و برای تحقق آن تلاش می کنیم زیرا که صلح عادلانه حق همه ملت های منطقه است و اسرائیل باید با این موضع گیری همراه شود و تنها صلح است که امنیت واقعی را تحقق می بخشد نه ارتش ها.
وی تاکید کرد، مساله فلسطین اولویت نخست ما است و برای احقاق حقوق ملت فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
پادشاه اردن افزود: متاسفانه فرایند صلح با بحران مواجه است و ما در برابر برادران خود و ملت های منطقه وظیفه داریم تا به تلاش ها خود ادامه دهیم.
مترجمام 1369**1439** شماره 187 ساعت 19:47 تمام
۰ نفر