۳۱ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7944691
T T
۰ نفر
هفتمین نمایشگاه بین المللی غذای حلال با حضور ایران در مالزی برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/31 اقتصاد.غذای حلال.مالزی.نمایشگاه کوالالامپور - هفتمین نمایشگاه بین المللی محصولات حلال (میهاس 2010 ) 23 تا 27 ژوئن (2 تا 7 تیر) با حضور جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار می شود به گزارش خبرنگار ایرنا از مالزی، نورالدین نهارالدین رییس مرکز توسعه و تجارت مالزی روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: در این نمایشگاه که در حاشیه هفته حلال مالزی برپا می شود، بیش از 600 شرکت از دست اندر کاران و تولیدکنندگان در زمینه محصولات حلال از بیش از 50 کشورجهان حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: پنجمین نشست جهانی حلال نیز از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه هفته حلال مالزی برپا خواهد شد.
رییس مرکز توسعه و تجارت مالزی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این نشست در خصوص دستیابی به بازارهای حلال، چگونگی گسترش بازار کالاهای حلال، و فرصت های تجارت بین المللی کالاهای حلال به تبادل نظر می پردازند.
وی ادامه داد: مرکز توسعه و تجارت مالزی از سال 2004 تا کنون با برپایی نمایشگاه ها و همایش های گوناگون در زمینه تامین تقاضای جهانی برای کالاهای حلال فعالیت گسترده ای داشته و تلاش می کند تا این کشور را به عنوان مرکز منطقه ای و بین المللی تولید کالای حلال معرفی کند.
آساق 1332**335** شماره 056 ساعت 11:17 تمام
۰ نفر