۲۶ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7943904
T T
۰ نفر

همکاری دیوان های محاسبات ایران و هند گسترش می یابد

۲۶ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7943904
همکاری دیوان های محاسبات ایران و هند گسترش می یابد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/26 اقتصاد.ایران.هند.چین پکن - عبدالرضا رحمانی فضلی رییس دیوان محاسبات کشورمان از افزایش همکاری ایران و هندوستان در حوزه حسابرسی عملکرد وحسابرسی فناوری اطلاعات خبر داد.
وی روز پنجشنبه در پایان سفر رسمی خود به جمهوری خلق چین ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در این سفر ملاقات و دیدارهای خوبی با هیات های شرکت کننده بویژه مقامات دیوان محاسبات چین و هندوستان انجام شد.
وی امضای یادداشت تفاهم همکاری میان دیوان محاسبات ایران و جمهوری خلق چین را زمینه ای برای ایجاد و تقویت همکاری ها میان طرفین در حوزه حسابرسی دانست و گفت : درحاشیه اجلاس پکن همچنین در دیدار با وینودرای رییس دیوان محاسبات هند بر ضرورت امضای یک یادداشت تفاهم همکاری میان دیوان محاسبات ایران و دیوان محاسبات هندوستان تاکید شد.
وی همکاری های تهران - دهلی نو درحوزه فعالیت دیوان محاسبات را خوب ارزیابی کرد و گفت با امضای این یادداشت تفاهم که در آینده نزدیک در دستور کار قرار خواهد گرفت ، زمینه ارتقا و تقویت همکاری های دوکشور در حوزه حسابرسی فراهم می شود.
رییس دیوان محاسبات ایران یا اشاره به پیشرفت های چین در حوزه حسابرسی عملکرد و فناوری اطلاعات و از سوی دیگر تجارب ایران در حسابرسی در حوزه های نفت ؟ مالیات و بانک گفت : انتقال این تجارب به انضباط مالی دوکشور کمک خواهد کرد.
رحمانی فضلی رییس دیوان محاسبات ایران که در صدر هیاتی از مقام های این دیوان به چین سفر کرده بود ؟ پنجشنبه شب پکن را به مقصد تهران ترک کرد.
وی در این سفر در دو اجلاس مرتبط با مجمع همکاری دیوان محاسبات کشورهای جهان شرکت کرد.
آساق ** 275 ** شماره 114 ساعت 16:31 تمام
۰ نفر