۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7927203
T T
۰ نفر

نماینده فلسطین در سازمان ملل :

۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7927203
نماینده فلسطین در سازمان ملل : متاسفیم که شورای امنیت قادر به برخورد با رژیم صهیونیستی نیست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/30 سیاسی.سازمان ملل.فلسطین نیویورک - نماینده کشورفلسطین در سازمان ملل با انتقاد شدید از سکوت مرگبارشورای امنیت در قبال جنایات هولناک رژیم صهیونیستی اظهار داشت : با وجود مخالفت اعضای این شورا با کشتار مردم بی دفاع فلسطین، نمی دانم چرا شورای امنیت قادر به محکوم کردن صهیونیست ها نیست.
ریاض منصور در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت : بارها نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی و ادامه شهرک سازی ها اعلام کرده اند، باعث تاسف است چرا در عمل قادر به برخورد با این رژیم غاصب نیستد.
وی اظهار داشت : درهفته گذشته علاوه بر مذاکره مفصل با رییس دوره ای شورای امنیت، در خصوص ادامه شهرک سازی در بیت المقدس به دفعات نامه های اعتراضی به شورای امنیت ارایه دادم.
وی اضافه کرد : همچنین در مورد جنایات اخیر صهیونیست ها در نوار غزه که باعث کشته شدن تعدادی از زنان و کودکان شد، با رییس دوره ای شورای امنیت گفت وگو کردم و از وی خواستم، توضیح دهد که شورای امنیت تا کجا قرار است، سکوت کند.
وی اضافه کرد : انتظار ما این است که شورای امنیت به سکوت خود خاتمه دهد، طبق قوانین سازمان ملل با رژیم صهیونیستی برخورد کند.
نماینده کشور فلسطین در سازمان ملل افزود: زمان آن فرا رسیده که جامع جهانی برای جلوگیری از جنایات صهیونیست ها به ویژه شهرک سازیها در نوارغزه، دست به اقدامات عملی بزنند.
وی افزود : رژیم صهیونیستی با دست زدن به چنین اقدامات غیر انسانی قصد دارد افکار مردمش را از مشکلات داخلی منحرف کرده و جلوی تلاش های فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را بگیرد.
ریاض منصور افزود : صهیونیست ها بدانند با این قبیل کارها ما از تلاش هایمان برای استقلال فلسطین دست برنمی داریم.
اروپام 1908**2251 شماره 022 ساعت 09:03 تمام
۰ نفر