۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7921780
T T
۰ نفر

افزایش بی سابقه موارد کودک آزاری در ژاپن

۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7921780
افزایش بی سابقه موارد کودک آزاری در ژاپن ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/30 اجتماعی.ژاپن.کودک آزاری تهران - مقام های ژاپنی می گویند در سال مالی گذشته، این کشور با 55 هزار و 152 مورد گزارش کودک آزاری با روند تازه ای از رشد این ناهنجاری اجتماعی مواجه بوده است.
خبرگزاری یونایتدپرس روز پنجشنبه در این باره و به نقل از روزنامه ژاپنی یومیوری شیمبون نوشت که این رقم ده هزارو 941 مورد بیشتر از موارد ثبت شده کودک آزاری در سال مالی پیش از آن است.
وزارت بهداشت، کار و رفاه این افزایش تازه را به خاطر اعلام بیشتر موارد کودک آزاری از سوی مردم هم دانست و گفت این خود نشان دهنده آگاهی بیشتر مردم از این ناهنجاری است.
موارد گزارش شده به دو استانی که در زلزله و سونامی اسفند ماه آسیب دیدند نمی شود. هرچند آمار دو سال پیش هزار و 150 مورد کودک آزاری را در این دو منطقه نشان می دهد.
از جمله موارد کودک آزاری که در این گزارش آمده است می توان به مرگ یک دختر خردسال و برادر کوچکترش به خاطر گرسنگی اشاره کرد که در آپارتمانی در اوساکا بی توجه رها شده بودند.
برخی مقام های وزارت بهداشت، کار و رفاه علت افزایش موارد کودک آزاری در یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا را ناکارآمدی مراکز مشاوره ای می دانند.
مترجمام ** 1392**2044 شماره 117 ساعت 18:47 تمام
۰ نفر