۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7921653
T T
۰ نفر
حماس مصادره کشتی کرامه را بیانگر چهره تروریستی رژیم صهیونیستی دانست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/29 سیاسی.خارجی.سوریه.حماس دمشق - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) مصادره کشتی کرامه توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را دزدی دریایی بین المللی و نشان دهنده چهره تروریست واقعی این رژیم دانست.
بر اساس بیانیه این جنبش که یک نسخه از آن روز چهارشنبه به دفتر ایرنا در دمشق دورنگار شد، حماس تجاوز جدید رژیم صهیونیستی در ممانعت از رسیدن فعالان و کمک های بشردوستانه به منطقه محاصره شده غزه را بشدت محکوم کرد.
این جنبش تاکید کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت و دزدی دریایی بین المللی و تجاوز آشکار به قوانین و مقررات بین المللی است.
بیانیه افزود: ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و ممانعت آن از رسیدن فعالان و کمک های بشردوستانه به منطقه غزه و نیز گردنکشی دریایی و تجاوز به این کمک رسانی ها ، موجب توقف اقدامات بشردوستانه و اعلام همبستگی با ملت فلسطین نمی شود بلکه موجب اصرار و تلاش بیشتر برای شکستن حصر غزه و کمک به مردم مناطق اشغالی فلسطین خواهد شد.
حماس با تاکید بر ضرورت ادامه تلاش برای شکستن حصر منطقه غزه ، از سازمان های انساندوست ، فعال در ارتباط با حقوق بشر و آزادیخواهان جهان خواست تا در برابر فشارهای رژیم صهیونیستی کوتاه نیایند و به تلاش برای رسوایی بیشتر اقدامات اشغالگرانه این رژیم و پیگرد مقامات آن در دادگاه های بین المللی ادامه دهند.
نظامیان نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه ) با ورود به کشتی فرانسوی کرامه که برای شکستن محاصره نوار غزه عازم این منطقه بود، این کشتی را به سمت سواحل فلسطین اشغالی هدایت کردند.
خاورم3 2131** 2133** 1436** شماره 182 ساعت 19:30 تمام
۰ نفر