۲۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7920393
T T
۰ نفر

قیمت سوخت سی ان جی در پاکستان افزایش یافت

۲۲ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7920393
قیمت سوخت سی ان جی در پاکستان افزایش یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/22 سیاسی.پاکستان.گاز اسلام آباد - دولت پاکستان با توجه به افزایش قیمت گاز طبیعی ،نرخ سوخت سی ان جی را در این کشور افزایش داد.
به گزارش ایرنا به نقل از اطلاعیه روز چهارشنبه شرکت گاز و منابع طبیعی پاکستان ، دولت نرخ هر واحد از گاز سی ان جی (کیلوگرم ) را هشت روپیه افزایش داد که با احتساب این صعود ، قیمت هر واحد این محصول در پاکستان به 50 روپیه رسید.
پیش از این مقامات سازمان گاز و منابع طبیعی پاکستان اعلام کرده بودند که با توجه به تورم قیمت ها و گرانی سوخت بنزین به دنبال تدبیری برای کاهش نرخ سی ان جی هستند.
بنابرگزارش رسانه های پاکستان، دولت با توجه به اعتصاب انجمن سی ان جی داران پاکستان مبنی بر تعطیلی جایگاه های سی ان جی به مدت سه روز در هفته قرار بود رقمی در حدود 30 روپیه قیمت هر واحد از این سوخت را افزایش دهد.
درحال حاضر مذاکرات بین سازمان شرکت گاز و منابع طبیعی و انجمن سی ان جی داران پاکستان درباره کاهش نرخ سوخت ادامه دارد.
پاکستان به عنوان بیشترین استفاده کننده سوخت سی ان جی توسط خودروها بعد از کشورهای آرژانتین و برزیل در رده سوم جهان قرار دارد.
همچنین پاکستان با داشتن بیش از 3600 جایگاه در کشور جزو بیشترین کشورهای دارای جایگاه سی ان جی در جهان بوده و اکثر مردم در پاکستان با توجه به گرانی بنزین، سیستم سوخت خودروی خود را به سی ان جی تبدیل کرده اند.
** آساق / 1392**1095 شماره 095 ساعت 13:27 تمام
۰ نفر